Stronghold2
Fra : Aragorn25

Dato : 18-05-05 18:28

Jeg gennemførte stronghold1 med stor glæde, kanon fedt spil.

Nu har jeg købt stronghold2, men det er mærkeligt at spille det, det virker
som om spillet er fyldt med fejl. når jeg installer pacth version 1.1 så
virker spiller slet ikke, nogen andre der har bøvl med dette spil???

FX: Hvis eens by bliver angrabet, er der inger "alarmer" eller noget andet
advarsel, ligepludeselig er byen smadret, i det gamle blev man advaret,
trykkede på space, og man kom automatisk til det sted der var under angreb.
Nu virker det lidt skod. Lidt øv, da jeg ellers gældede mig meget til at
spille 2eren ;-(

Mvh
Dennis

Fra : Casper Bang

Dato : 19-05-05 10:20

Jeg har selv købt 2'eren, og spiller det en del. Har haft mange timers god
underholding med det indtil videre.

> [...]
> virker som om spillet er fyldt med fejl. når jeg installer pacth version
> 1.1 så virker spiller slet ikke, nogen andre der har bøvl med dette

Hvilke fejl helt præcist er det du får?
Jeg har læst en hel del på deres forum, og er rimeligt godt inde i de bugs
der er kendte...
Der er dog en patch 1.2 på vej - den kommer nok i starten af næste uge.

> [...]
> trykkede på space, og man kom automatisk til det sted der var under
> angreb. Nu virker det lidt skod. Lidt øv, da jeg ellers gældede mig meget

Det er korrekt - du får ikke nogen alarm... jeg har dog ikke haft problemer
med det; bare sørg for at holde øje med din by ind imellem.