Joystick til arcadespil
Fra : John Lund

Dato : 17-05-05 20:01

Jeg står og overvejer at lave mig en grilbar-maskine med mame32. I den
forbindelse søger jeg råd om mulige joystiks til brug for indbygning i
fronten.

Jeg har ikke lige lyst til den dyre X-arcade ting til kr. 1.300.

Nogen forslag ?

Mvh

John

NB har prøvet i dk.edb.hardware, men fik ingen reaktion overhovedet, så nu
håber jeg at finde svar her uden at der skal blive diskusion om OT.

Fra : Iddqd

Dato : 17-05-05 21:00

John Lund wrote:
> [...]
> fronten.
>
> Jeg har ikke lige lyst til den dyre X-arcade ting til kr. 1.300.

Køb et C64 joystick eller to og en adapter dims, sidstnævnte kan nok fås
som selvbyg i en elektronik shop.

Mvh

Bruno

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-05-05 21:01

John Lund wrote:
> [...]
> fronten.
>
> Jeg har ikke lige lyst til den dyre X-arcade ting til kr. 1.300.

Jeg har svaret på dit oprindelige indlæg længere nede.

Prøv i forummerne her: www.flipperspil.dk
Der er også firmaer der sælger og opstiller spillemaskiner der måske har
noget liggende du kan bruge.

Du kunne også købe et kabinet der havde joysticks allerede.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-05-05 01:00

Sune Salminen wrote:

> [...]
> har noget liggende du kan bruge.
>
> Du kunne også købe et kabinet der havde joysticks allerede.

....eller en af de der arcade sticks til Playstation. Så kan du tilslutte
det med en USB omformer.

-Sune