Tilmelding til Konsulent sites
Fra : Michael Jakobsen

Dato : 24-11-00 11:32

Hej NG

Jeg sidder som chef på en Konsulent virksomhed, der arbejder meget med
nettet, men jeg kan ikke finde ret mange sites hvor seriøse
konsulentvirksomheder, har en mulighed for gøre bekendtskabet størrere til
virksomheden.

Jeg vil meget gerne ekspandere kendskabet til min virksomhed, da omsætning
altid er en rar ting at have.

Jeg har til huse i Kbh. men kunne godt tænke mig at blive landsdækkende,
fordi det område vi koncentrere os om vedr. nettet, er et meget overset
område.

Vi er det strategiske bindeled i en websiteløsning med el. uden backend,
derfor kunne det være meget interessant at blive præsenteret på flere
søgemaskiner el. oplysningssites der omhandler rådgivning vedr. strategi.

Jeg/vi siger på forhånd tak for hjælpen

Michael Jakobsen
Salgschef
Scheibye WebConsulting