Er det ikke muliogt at fjerne Words skabel~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 17-05-05 05:04

Hej!

Jeg har valgt mine egne skabeloner i Word.

Den blander mine egne og Words skabeloner.
Er det ikke muligt at fjerne Words skabeloner?

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Jacky Hansen

Dato : 17-05-05 21:30

" Carsten" <cjt@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har valgt mine egne skabeloner i Word.
>
> Den blander mine egne og Words skabeloner.
> Er det ikke muligt at fjerne Words skabeloner?

Hej Carsten.....

I Win XP ligger de her: C:\Documents and Settings\XXX\Application
Data\Microsoft
Hvor XXX er dit login.

Hvordan det lige er i andre WIn versioner ved jeg ikke med sikkerhed, men
sansynligvis noget ligende.

Mvh
Jacky

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-05-05 22:12

"Jacky Hansen" <jacky@detteskalfjernestdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvor XXX er dit login.
>
> Hvordan det lige er i andre WIn versioner ved jeg ikke med sikkerhed, men

Der ligger nu også skabeloner andre steder, fx i c:\programmer\microsof
office\templates\1030 og dem kan du godt slette, men de forsvinder
desværre ikke fra oversigten. Den eneste måde er at reinstallere Word, uden
at installere de indbyggede skabeloner,

Jan

Fra : :-\) Carsten

Dato : 18-05-05 08:09

Den mappe har jeg ikke i XP
Har slet ikke en mappe som hedder noget med Application Data

> Der ligger nu også skabeloner andre steder, fx i c:\programmer\microsof
> office\templates\1030

Du har ret, den sletter dem ikke!
Hm... jeg må slette Office og installere igen!
æv!

Fra : Jan Kronsell

Dato : 18-05-05 09:56

> Den mappe har jeg ikke i XP
> Har slet ikke en mappe som hedder noget med Application Data

> Du har ret, den sletter dem ikke!
> Hm... jeg må slette Office og installere igen!
> æv!

Husk lige at kopiere dine egne skabeloner først.

Jan

Fra : Leo Heuser

Dato : 18-05-05 09:12

Hej Carsten

I mappen, hvor Word har sine skabeloner, kan du oprette
en ny mappe og lægge dine egne skabeloner i denne.
Denne mappe kan du så vælge, når du vil oprette et nyt
dokument.

Du kan også lægge dine egne skabeloner et helt vilkårligt
sted, og så pege på denne placering i Funktioner > Indstillinger
fanen "Filplaceringer" og "Brugerskabeloner", "Rediger"

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Dyl

Dato : 18-05-05 22:01

<snip>
Er det ikke muligt at fjerne Words skabeloner?
</snip

Kør Office installationen og vælg 'Reparer' og fjern herefter fluebenet ud
fra 'Skabeloner' i guiden. Herved fjerner/undlades Words egne skabeloner.

Har selv efterspurgt det samme tidligere, og dette var løsningen.

/Bjarne (Dyl)