Endnu mere FI-kort - reject gebyr
Fra : Brian S. Nielsen

Dato : 24-11-00 08:26

Er der nogen som ved hvornår der bliver opkrævet reject gebyr på
FI-kort, hvor 'stor' eller hvilken fejl skal der være på girokortet ?

mvh
Brian S. Nielsen

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-11-00 10:49

Hej.

For 5 år siden fik jeg at vide fra PBS, at der kom 1 kr på for hver
afvisning.
Det vil sige, at OCR-linien ikke kan læses.

Det er nok bedst at spørghe PBS om de aktuelle satster.

mvh
Stig Johansen.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-11-00 22:48

In <XPqT5.7420$zs.233091@twister.sunsite.auc.dk>, on 11/24/2000
at 09:48 AM, "Stig Johansen" <e08@oes.dk> said:

>Hej.

>For 5 år siden fik jeg at vide fra PBS, at der kom 1 kr på for hver afvisning.
>Det vil sige, at OCR-linien ikke kan læses.

Jeg kan lige tilføje at reject-gebyret bliver opkrævet både ved FI-kort og
girokort. Det kan enten være at den ikke kan læses _eller_ hvis der er fejl i
linien (forkerte tegn, forkert antal, fejl i moduluscifferet)

/Knud