Mand med brændeovn og kædesav søges
Fra : HMH

Dato : 16-05-05 13:14

STORT væltet træ i min have trænger meget til at blive savet op.

Det er mig komplet umuligt at finde nogen i Odense og omegn, der har tid -
er der nogen her i gruppen, der kan hjælpe?

Hvilket firma skal man kontakte?

Hvis der er een, der har lyst til at save op mod at få træet til brænde,
sågiv lige lyd :)

MVH HMH

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 16-05-05 13:53

Hej

HMH wrote:
> STORT væltet træ i min have trænger meget til at blive savet op.

Hvor stort er STORT og hvilken træsort?

> Hvis der er een, der har lyst til at save op mod at få træet til brænde,
> sågiv lige lyd :)

Hvad med resten af affaldet? Kører du det selv væk?

Fra : HMH

Dato : 16-05-05 14:57

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Hej

> Hvor stort er STORT og hvilken træsort?

omk 75 cm i diameter ved bunden. Og sorten er pil. Skørpil, tror jeg.

> Hvad med resten af affaldet? Kører du det selv væk?

Næhæ, det lader jeg ligge i kvasbunken i bunden af haven

Hvis du ikke vil have brændet, hvad skal du så have for at komme og skære
træet op i "mundrette bidder"?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 16-05-05 15:24

Hej

HMH wrote:
> omk 75 cm i diameter ved bunden. Og sorten er pil. Skørpil, tror jeg.

Tjah, der er jo ikke ligefrem noget særlig brændværdi i det.

> Hvis du ikke vil have brændet, hvad skal du så have for at komme og skære
> træet op i "mundrette bidder"?

Jeg gør egentlig ikke i det (har rigelig brænde liggende) og jeg synes
du skal søge lige videre og se om ikke der kommer en lidt mere lokal
person. Lykkedes det dog ikke for dig at finde en, der er lidt nærmere,
så drop mig en mail.

Fra : Q

Dato : 16-05-05 18:49

smid mail: un1813@gmail.com