Badeværelse udstilling i Valby
Fra : Jens G

Dato : 15-05-05 20:51

Hej

Jeg var for en del år siden på besøg i en permanent
badeværelsesudstilling som jeg mener lå på Gammel Køge Landevej i
Valby.

Nu kunne jeg tænke mig at se den udstilling igen, men kan ikke finde
info om den på Internet.

Husker jeg forkert med hvor den ligger, eller eksisterer udstillingen
ikke mere?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Melanie

Dato : 15-05-05 20:59

"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse
> [...]
> info om den på Internet.
>
> Husker jeg forkert med hvor den ligger, eller eksisterer udstillingen

Hej Jens

Tror det er Vordingborg du har set det i. Altså det der hedder Vordingborg
køkkener....? Det ligger der endnu, men ved ikke om de har bad også.

Mvh Melanie

Fra : Jens G

Dato : 15-05-05 21:13

On Sun, 15 May 2005 21:58:48 +0200, "Melanie"
<melanie@din_fake_ven.dk> wrote:

>Tror det er Vordingborg du har set det i. Altså det der hedder Vordingborg
>køkkener....? Det ligger der endnu, men ved ikke om de har bad også.

Det var ikke en køkkenudstilling. Der var kun badeværelser/udstyr.

Fra : Erik Andersen

Dato : 15-05-05 21:45

> [...]
> info om den på Internet.
>
> Husker jeg forkert med hvor den ligger, eller eksisterer udstillingen

Sanitetseksperten lige overfor Grønttorvet. Sanitetseksperten, Gl. Køge
Landevej 73. 36 30 43 62
/Erik

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-05-05 08:26

> Sanitetseksperten lige overfor Grønttorvet. Sanitetseksperten, Gl. Køge
> Landevej 73. 36 30 43 62
> /Erik

Og har web-adresse www.banio.dk

Mvh Maria

Fra : Jens G

Dato : 17-05-05 16:21

On Tue, 17 May 2005 09:26:08 +0200, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>Og har web-adresse www.banio.dk

OK. Er det så noget nyt? For jeg er næsten sikker på at det jeg
besøgte for en del år siden hed Badeland.

Fra : mcloud

Dato : 15-05-05 21:56

Hej Jens G
Det var Brd.Dahl´s badeland.