Store problemer med World of Warcraft...
Fra : Simon Skarum

Dato : 14-05-05 16:08

Hej NG

Jeg har et problem. Hver gang jeg logger ind på en af mine characters i WoW,
står jeg (og alle omkring mig) som 'unknown entyties". Jeg kan heller ikke
se mig selv og alle andre er kun iført tabbard og undertøj :S
Efter 15-20 sek bliver jeg disconnected.
Problemet er kun på min egen computer og jeg kan fint spille på andres (også
på min egen account)
Efterhånden har jeg vel re-installeret det 4 gange uden held? Hvad kan jeg
gøre?
Efter min mening lugter det lidt af en format C... desværre

På forhånd tak
MVH Simon

Fra : SonofonoS

Dato : 14-05-05 19:17

"Simon Skarum" <simonfjern@skarum.net> wrote in

> [...]
> jeg gøre?
> Efter min mening lugter det lidt af en format C... desværre

Tja, det kunne lyde som noget grafik-driver problem, men det har du vel
prøvet. Kunne også være directx 9 der er gået i kludder. Prøv at
geninstallere den, hvis det ikke er prøvet.
I værste fald kan det være dít grafikkort der er defekt, men det burde ikke
gøre at du bliver disconected.

Prøv en format c: - det plejer at hjælpe på de fleste problemer. Håber ikke
du har installeret spillet på den samme partition. Det tager så laaang tid
at installere... :)

SonofonoS

Fra : Simon [2700]

Dato : 14-05-05 23:25

> Prøv en format c: - det plejer at hjælpe på de fleste problemer. Håber
> ikke
> du har installeret spillet på den samme partition. Det tager så laaang tid
> at installere... :)

man behøver vidst ikke at installere spillet, man kan såvidt jeg husker bare
kopiere det..
det mener jeg jeg gjorde til min bærbare engang. Men det var vidst i beta'en
ved ikke om det er
lavet om, selvom jeg tvivler.
mvh.Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 14-05-05 23:38

> [...]
> gøre?
> Efter min mening lugter det lidt af en format C... desværre

Jeg har desværre også samme problem...

Det kommer kun når der kommer en ny patch, så jeg har bare geninstalleret
spillet. Jeg troede det var mine add ons, som fejlede, så jeg har "lært"
spille uden dem. Jeg har så været væk fra wow i 2-3uger pga en hulens masse
ting irl. Og der skal så hentes to nye patches(1.4.1 og 1.4.2). Og så er
folk uden tøj på, og man bliver smidt af serveren ret hurtigt.

Efter 3 geninstallationer, så funker det stadig ikke. Når der står "unknown
enyties", og folk ingen tøj har på, samt man bliver smidt at, så er det en
fællesnævner for at den er gal med net settings. Jeg har endnu ikke løst
problemet, så jeg kan ikke give dig nogen løsning. Jeg har prøvet
forskellige netkort, nyeste drivere til netkort, samt min BIOS. Slukket for
Peer Guardian. Åbnet alle porte som blizzard kan finde på at bruge, så vel
som i spil, og til deres torrent client. Lige meget hjælper det, det bugger
stadig.

Hvis jeg finder en løsning, så skriver jeg gerne her.

Du/i kan tjekke min tråd på det officielle wow forum her:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=86278&p=1&tmp=1#post86278

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Simon Skarum

Dato : 15-05-05 12:27

"Klaus G." wrote in message...

> Hvis jeg finder en løsning, så skriver jeg gerne her.

Så vil jeg gøre det samme:

Efter at have fulgt den officielle vejledning på blizzards hp fik jeg løst
mit problem.¨
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=14289&p=1&tmp=1#post14289

Jeg gik ind i network connections -> properties -> configure -> advanced og
herfra disablede jeg "Checksum Offload".
Alt virker fint nu :)

MVH Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 15-05-05 12:28

"Simon Skarum" <simonfjern@skarum.net> wrote in message
> [...]
> gøre?
> Efter min mening lugter det lidt af en format C... desværre

Jeg fandt sq en løsning på problemet!!! Ihvertfald på min puter :)

Loggede først ind med min main char, folk var stadig i undertøj, ingen
guildinfo(O), kunne ikke skrive i chatten, og blev disconnected efter 1min
max.... Jeg loggede på igen, lavede en ny char på samme server, loggede ind
med den, og vupti, der var sq hul igennem, kunne chatte, folk havde tøj på,
blev ikke smidt af, osv.. Loggede ud, prøvede så min main char, og
fandengalme om den ikke virkede igen. For hulan det var dejligt :)

Håber det virker hos dig...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk