Nero og HP Brænder
Fra : Anders Tvede

Dato : 30-05-01 23:11

Hej

Er der en venlig sjæl der kan fortællle mig hvordan jeg får Nero 5.5 og HP
8100 CD-Writer Plus
til at arbejde sammen?

Med venlig Hilsen

Anders

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 30-05-01 23:14

"Anders Tvede" <a.tvede@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der en venlig sjæl der kan fortællle mig hvordan jeg får Nero 5.5
og HP
> 8100 CD-Writer Plus
> til at arbejde sammen?

Det burde de kunne gøre ifølge Aheads hjemmeside, så hvis du beskrev dit
problem lidt mere specifikt, er jeg overbevist om, at der kan findes en
løsning.

mvh
Peter

Fra : Booggyman

Dato : 31-05-01 15:45

> [...]
> Hej
>
> Er der en venlig sjæl der kan fortællle mig hvordan jeg får Nero 5.5 og HP

tjaaa her funker det fint, men HP's brændersoftware må ikke være på din pc,
det kan ikke lide nero eller nero kan ikke lide det andet men man har jo
heller ikke brug for 2 stk. SW
--
---------signatur-----------
http://hjem.get2net.dk/booggyman

Fra : Thomas G

Dato : 01-06-01 16:24

> Er der en venlig sjæl der kan fortællle mig hvordan jeg får Nero 5.5 og HP
> 8100 CD-Writer Plus
> til at arbejde sammen?

Nu er det lang tid siden jeg sidst satte mig ind i brænder verdenen, men så
vidt jheg huster så er brænder programmet også driveren, så hvis du
installerer 2 brænder programmer så svare det til at installerer 2
forskellige grafikkort drivere og forvente at man selv kan bestemme vil
kortet skal fungerer med .... not likely

mvh Thomas G

Fra : STEEN BAK

Dato : 03-06-01 16:09

Den enste måde du får det til at køre er ved at smide Nero ud af din pc, det
er det mest elendige program.
Jeg havde store problemer med min Ricoh brænder indtil at jeg fik NTI
brænder program.

mvh

Steen

Anders Tvede <a.tvede@mail1.stofanet.dk> skrev i en