BIND
Fra : Larscp

Dato : 13-05-05 19:20

Jeg har et problem under opstart. YPbind hænger i lang tid for derefter
at sige server NIS not found. hvad er der galt?

Fra : Kent Friis

Dato : 13-05-05 19:20

Den Fri, 13 May 2005 20:20:03 +0200 skrev Larscp:
> Jeg har et problem under opstart. YPbind hænger i lang tid for derefter
> at sige server NIS not found. hvad er der galt?

Den kan ikke connecte til din NIS server.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 13-05-05 20:43

On Fri, 13 May 2005 20:20:03 +0200, Larscp wrote:

> Jeg har et problem under opstart. YPbind hænger i lang tid for derefter
> at sige server NIS not found. hvad er der galt?

"Når du spørger i nyhedsgruppen, så skriv hvad du har
prøvet for selv at finde et svar, hvem du har spurgt, og skriv
hvorfor det ikke virkede."

http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html

--
Stig