Hvad hedder program?
Fra : Casper Clausen

Dato : 30-05-01 21:34

Hej NG

Jeg ved at der er et program til VB der lægger alle eksterne systemfiler ind
i din compilerede exe, men jeg kan ikke huske hvad det hedder. Er der én der
ved det og hvad deres hjemmeside er?

--

Venlig hilsen
Casper Clausen

Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 31-05-01 09:27

Mener du Package & Deployment Wizard?
Den følger med i Visual Studio 6.0 pakken...

MVH Frank

Fra : Sony

Dato : 31-05-01 10:23

Jeg tror der er PowerBasic du leder efter!!!

Sony

Fra : Allan R.

Dato : 01-06-01 12:21

Nu er PowerBasic vel ikke et program der gør at dll filer og ens program
bliver pakket til en "setup.exe" ???

"Sony" <playstation@nintendo.dc> skrev

Fra : Sony

Dato : 01-06-01 17:43

Det er vel heller ikke det bliver ledt efter PowerBasic gør at man kan lave
en standalone exe fil så man ikke behøver et setup program.

Jeg tror folk har misforstået spørgsmålet, men man kan jo aldrig vide.

Sony

Fra : Harald Staff

Dato : 31-05-01 12:39

Hei Casper

Du søger Fusion fra Bit-Arts:

http://www.bit-arts.com/products/fusion.shtml

....jeg var ikke fornøyd med den, håper at du lykkes bedre

Beste hilsen Harald