SÆLGES: Furious II dongle komplet
Fra : Lars \"12unlock\" ak~

Dato : 20-03-05 11:24

Har subj. til salg for HBO 1600,- kun brugt een gang, der medfølger cd med
software samt alle nødvendige login til support download. Manual til
registrering og istallation kan medfølge. Læs om den her:

http://www.tele-way.dk/shop/product_info.phpcPath=92&products_id=525

Bud kan afgives her i tråden og auktion løber foreløbig til d. 01.04.2005

Mvh. Lars

------------- www.12unlock.dk ---------------
*Unlock*Reparation*Opdatering*Service*
----------- Garanti på alle ydelser --------------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-05 12:38

Lars skrev:

>Har subj. til salg for HBO 1600,-

Du har lige (indirekte) fortalt mig, at du mente, at jeg postede i den
forkerte gruppe (hvilket jeg nu ikke mener var tilfældet).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Lars \"12unlock\" ak~

Dato : 22-03-05 08:45

> [...]
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Hmm, måske har du ret, denne burde postes i markedsgruppe.

Mvh. Lars

-----www.12unlock.dk-----
*Unlock*Opdatering*Reparation*Service*
*Garanti på alle ydelser*

Fra : Mogens

Dato : 19-05-05 06:18

Hej Lars

Hvad er årsagen til du sælger Lars?

Mvh.
Mogens

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-05-05 07:07

On Thu, 19 May 2005 07:18:18 +0200, "Mogens" <mogens@stofanet.dk>
wrote:

>Hvad er årsagen til du sælger Lars?

Mon han stadig gør det? Indlægget er to måneder gammelt...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.