Half life 2 - store problemer. !
Fra : Palle

Dato : 10-05-05 00:29

Er kommet til min boogie bil , hvor jeg bliver hejst ned
af en kran.
Der hvor insekterne kommer op at jorden osv.
Kort efter skal jeg have bilen med mig over et sted hvor vejen har et brud.
Hvordan forholder jeg mig til beskeden: NOT BOUND-Turbo. ?
Er der en tast som man skal holde nede eller. !!

En hjælper på Engelsk med følgende 3 ord: Bind something to sprint. ? 8
Måske en eller anden kan hjælpe med en Dansk vejledning.
Jeg er nemlig ikke helt med på hvad jeg skal her. !

Palle...

Fra : Grunt

Dato : 10-05-05 06:19

On 09 May 2005 23:28:52 GMT, Palle <A@B.com> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Måske en eller anden kan hjælpe med en Dansk vejledning.
>Jeg er nemlig ikke helt med på hvad jeg skal her. !

Start spillet og gå i option/keyboard og lidt nede står der "sprint" som du kan
assigne en tast til. Normalt er det "shift".
Du highlighter teksten og editere en tast til teksten = "bind sprint=shift" som
hvis du gjorde det i cfg filen.