spil på nettet og hastighed???
Fra : KS

Dato : 07-05-05 11:46

Hvilken internet-forbindelse skal jeg vælge for at kunne spille online???
Det drejer sig om warcraft/counterstrike/halflife og andre nye spil.
512/512?
1024/128?
1024/256?
eller.....?

mvh
Kenneth

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-05-05 12:05

KS wrote:
> Hvilken internet-forbindelse skal jeg vælge for at kunne spille
> online??? Det drejer sig om warcraft/counterstrike/halflife og andre
> nye spil. 512/512?

Den er fin! Har selv skiftet til den fra nedenstående, det blev ganske
enkelt belastende i længden ikke at have større upload. Der var dog ingen
problemer i spil.

> 1024/128?

For lidt upload generelt, spil ligger dog under 128Kbit upload som regel.
Men før var det en ren dræber at downloade et eller andet med bare 10KB/sek
samtidigt med man spillede, det er ikke et problem nu, og stadigvæk have en
herlig latency(ping).

> 1024/256?

Bedre, men formentligt også uforholdsvis dyrere.

Fra : ct

Dato : 07-05-05 12:56

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

yup! eller 2048/512, men det er jo et prisspørgsmål.....men frem for alt 512
i UPload

Fra : Battler

Dato : 10-05-05 16:24

> yup! eller 2048/512, men det er jo et prisspørgsmål.....men frem for alt
512
> i UPload

Jeg nedgraderede min forbindelse fra 2560 til 1024 uden at mærke forskel i
onlinegaming, så 2048 er ikke nødvendig med de spil der findes idag.

--

Hilsen Battler DK

"Factum velox vel visio eventus"

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-05-05 13:17

"KS" wrote
> Hvilken internet-forbindelse skal jeg vælge for at kunne spille online???
> Det drejer sig om warcraft/counterstrike/halflife og andre nye spil.
> 512/512?

Jeg har 512/512
Knægtene spiller FFXI/HL/CS/CS:S/HL2SM/NWN uden problemer

Jeg kan sågar drifte en lille HL2DM server (10 slots) uden at der går for
megen powerpoint i spillet
Forbindelsen har tit trukket en SvenCoop server med 12 spillere uden
problemer

Her skal nævnes at jeg kører via TDC og med ProAccess så er jeg garanteret
512 i upload

> 1024/128?

Nej

> 1024/256?

Jeg vil foretrække 512/512 der giver flere muligheder

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 07-05-05 15:08

> 512/512?

Som de andre siger - den laveste er længe fin.

Jeg har 256/128 og det kører bare der ud af.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : KS