Delta Force: extreme
Fra : Doozer

Dato : 04-05-05 21:09

Jeg har lige investeret i DF:E, men en ting undrer mig er at jeg ikke
kan få scope til at zoome. Det kan man jo i DF:black hawn down. Er det
mig, eller har de fjernet den funktionalitet ?

Thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-05-05 21:40

Doozer wrote:
> Jeg har lige investeret i DF:E, men en ting undrer mig er at jeg ikke
> kan få scope til at zoome. Det kan man jo i DF:black hawn down. Er det
> mig, eller har de fjernet den funktionalitet ?

Hvor meget nyt er der i Xtreme. Er det mest gamle baner med ny grafik?

Fra : S. Sørensen

Dato : 04-05-05 22:13

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message

> Hvor meget nyt er der i Xtreme. Er det mest gamle baner med ny grafik?

Prøv med en konsolinficeret version af Delta Force som jeg med denne version
har tabt MEGET for =/
Det var ellers en god serie..

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-05-05 22:38

S. Sørensen wrote:
> Prøv med en konsolinficeret version af Delta Force som jeg med denne
> version har tabt MEGET for =/
> Det var ellers en god serie..

Konsolinficeret?......... Næ, det lyder spilme ikke godt

Fra : Ding-Dong

Dato : 04-05-05 22:38

Doozer skrev i en meddelelse
> [...]
> kan få scope til at zoome. Det kan man jo i DF:black hawn down. Er det
> mig, eller har de fjernet den funktionalitet ?

Det kan meget vel være at den funktion ikke er der, da meningen har været at
lave det først spil i serien med den nuværende grafik i forhold til dengang
det kom på gaden første gang.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Mads

Dato : 05-05-05 08:50

On Wed, 4 May 2005 23:37:47 +0200, "Ding-Dong"
<viper_1337@hotmail.com> wrote:

>Det kan meget vel være at den funktion ikke er der, da meningen har været at
>lave det først spil i serien med den nuværende grafik i forhold til dengang
>det kom på gaden første gang.

Så er det mystisk at der er en "Scope Magnify Up" og "Down" funktion
i tastatur oversigten og at disse to taster kan remappes.

Men nej, jeg kan heller ikke få dem til at virke. De burda da virke
med sniper riflen, ikke sandt?

Ellers et rigtigt flot spil. God grafik og masser af nye missioner i
singleplayer delen.

mvh Mads

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-05-05 09:05

Mads wrote:
> Ellers et rigtigt flot spil. God grafik og masser af nye missioner i
> singleplayer delen.

Hvordan ligger den procentvise fordeling mellem nye og gamle missioner ca.?
Hvor mange gamle missioner og hvor mange nye?

Fra : Mads

Dato : 05-05-05 10:00

On Thu, 5 May 2005 10:05:16 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Hvordan ligger den procentvise fordeling mellem nye og gamle missioner ca.?
>Hvor mange gamle missioner og hvor mange nye?

Jeg har spillet en 8 - 10 missioner og har endnu ikke set nogen
fra de tidligere Delta Force spil, så jeg aner ikke om der
overhovedet er gamle missioner med i spillet. Jeg tror det ikke.

mvh Mads

Fra : Silver

Dato : 05-05-05 10:43

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har spillet en 8 - 10 missioner og har endnu ikke set nogen
> fra de tidligere Delta Force spil, så jeg aner ikke om der
> overhovedet er gamle missioner med i spillet. Jeg tror det ikke.

DET lyder sgu lidt mærkeligt, for den første mission jeg spillede i den
første campaign var den demo mission som udkom lige før Delta Force 1
spillet udkom, med de huse nede i en gryde og et kommando center oppe på en
høj lige ved siden af. Jeg kunne kende missionen øjeblikkelig da jeg i sin
tid var komplet vild med det faktum at der var lyssporsprojektiler i DF. Dem
af jer som var vilde med den samme funktion, burde ha spillet her, for der
er fandme gjort en hel del mere ud af lysspor nu :).

Mvh
Silver.

Fra : Mads

Dato : 05-05-05 12:27

On Thu, 5 May 2005 11:43:12 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>første campaign var den demo mission som udkom lige før Delta Force 1
>spillet udkom, med de huse nede i en gryde og et kommando center oppe på en

Nå ja, den minder da om den, men helt den samme mission
er det da ikke, for i det gamle Delta Force startede man da
ikke med at køre en buggy og jagte bad guys på motorcykler,
inden man nåede frem til basen.
Dengang gik man op ad en bakke og så lå basen der og derfor
regner jeg det ikke for den samme mission, men jeg kan da
godt se en vis lighed nu du nævner det, men der vil jo også
altid være nogen mission der ligner hinanden lidt.

mvh Mads

Fra : Doozer

Dato : 05-05-05 11:42

On Thu, 05 May 2005 09:49:58 +0200, Mads <DeathTo@llSpammers.com>
wrote:

>Så er det mystisk at der er en "Scope Magnify Up" og "Down" funktion
>i tastatur oversigten og at disse to taster kan remappes.

Dem hittede jeg osse

>Men nej, jeg kan heller ikke få dem til at virke. De burda da virke
>med sniper riflen, ikke sandt?

Det ville jeg osse mene, men faktum er at de ikke virker. Kan være det
er en bug, i så fald burde den blive rettet i næste update.

>Ellers et rigtigt flot spil. God grafik og masser af nye missioner i
>singleplayer delen.

Syntes osse det ser rigtig godt ud. Især ret spas at man kan køre i
biler og motorcykler :)

Thomas