heroes 5
Fra : Kirsten

Dato : 01-05-05 08:51

nogen der ved hvornår heroes 5 udkommer i Danmark?

Fra : LIV

Dato : 01-05-05 12:10

Kirsten wrote:
> nogen der ved hvornår heroes 5 udkommer i Danmark?

Iflg: http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1861

vil det udkomme 1 kvartal 2006 i Norden.

Fra : Iddqd

Dato : 01-05-05 20:55

Kirsten wrote:
> nogen der ved hvornår heroes 5 udkommer i Danmark?

Basseret på erfaringerne med IV så vil jeg godt advare imod og købe det
på dagen, magen til halvfærdige spil skulle man lede længe efter!

Mvh

Bruno

Fra : LIV

Dato : 02-05-05 11:28

Iddqd wrote:

> Basseret på erfaringerne med IV så vil jeg godt advare imod og købe
> det på dagen, magen til halvfærdige spil skulle man lede længe efter!

HoMM 1+2+3+exps var da ikke ufærdige, da de udkom.
Så det er lidt et lidt spinkelt grundlag at drage den
konklusion ud fra.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-05-05 11:34

LIV wrote:

> HoMM 1+2+3+exps var da ikke ufærdige, da de udkom.
> Så det er lidt et lidt spinkelt grundlag at drage den
> konklusion ud fra.

Uhm.. hvorfor? Nu siger manden jo at IV, som jo er efter 1+2+3, var
halvfærdigt. Det kunne jo evt. tyde på at de haster mere med nyere
udgivelser end ældre og de derfor virker mere ufærdige..

Fra : LIV

Dato : 02-05-05 11:48

Mikael Schøler wrote:

> Uhm.. hvorfor? Nu siger manden jo at IV, som jo er efter 1+2+3, var
> halvfærdigt. Det kunne jo evt. tyde på at de haster mere med nyere
> udgivelser end ældre og de derfor virker mere ufærdige..

Det kan man da ikke vide på forhånd.
Kan jo være de har lært noget af IV udgivelsen.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-05-05 12:40

LIV wrote:

> Det kan man da ikke vide på forhånd.
> Kan jo være de har lært noget af IV udgivelsen.

Hehehe det tror jeg nu ikke du skal regne så meget med. Spilproducenter
nu om dage har noget mere travlt end i tidligere dage, så hyppigheden af
halvfærdige spil er større nu end dengang.

Selvfølgelig kan det overraske, men manden har jo ret til at bedømme
spillet ud fra egne erfaringer.. :

Fra : Martin T.

Dato : 02-05-05 15:32

"LIV" <spammers@goto.hell> wrote in message

> Det kan man da ikke vide på forhånd.
> Kan jo være de har lært noget af IV udgivelsen.

Man kunne lugte det lidt da producenten fyrede halvdelen af personalet
umiddelbart efter udgivelsen. Det plejer ikke at være et godt tegn.
Jeg håber dog de har lært at af det og udgiver et ordenligt produkt denne
gang..

Mvh
Martin T.

Fra : Sgt. MJ

Dato : 04-05-05 12:53

On Mon, 2 May 2005 12:47:41 +0200, "LIV" <spammers@goto.hell> wrote:

>Det kan man da ikke vide på forhånd.
>Kan jo være de har lært noget af IV udgivelsen.

Man har da lov at håbe. De har i hvertfald erfaringer nok til at skabe
et spil der nok skal blive en kæmpe success, hvis de bare tager sig
tiden til at gøre det færdigt, og til at finpudse gameplayet.

Personligt kan jeg ikke helt se hvorfor HOMM4 skal svines så meget
til.. men på den anden side, må jeg dog indrømme at den "HOMM3
Complete" æske jeg sidder med foran mig, er noget mere underholdene.

Men - nu får vi se med 5'eren i denne ellers ret så geniale serie, om
det var en god ting at Ubisoft overtog da 3DO gik konkurs, eller om
det var spildte kræfter og penge.
--
Who's been taking bites of my Agent.ini ?™
Don't over-quote, or I'll come after you!