World of Warcraft
Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 22-04-05 12:25

Når man prøver spillet med en 10 dages 'Guest account' skal man opgive
et VISA eller lign. nr for at prøve spillet gratis.
Skal man også det for at opnå de 30 dages gratis spilletid når man
har købt 'retail' udgaven?
--
Kim S. Poulsen

Fra : Brian Hansen

Dato : 22-04-05 14:41

Kim S. Poulsen skrev:

> [...]
> et VISA eller lign. nr for at prøve spillet gratis.
> Skal man også det for at opnå de 30 dages gratis spilletid når man

Yep.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : bb

Dato : 22-04-05 16:36

> [...]
>et VISA eller lign. nr for at prøve spillet gratis.
>Skal man også det for at opnå de 30 dages gratis spilletid når man

Ja, men du kan bare annulere kontoen så bliver der ikke trukket nogle
penge efter den 1.måned. Jeg vil sige, giv det en chance, det holder
nok 1 måned minimum.

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 22-04-05 23:17

On Fri, 22 Apr 2005 17:36:04 +0200, bb
<vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev:

>Ja, men du kan bare annulere kontoen så bliver der ikke trukket nogle
>penge efter den 1.måned. Jeg vil sige, giv det en chance, det holder
>nok 1 måned minimum.
Tak for info.
--
Kim S. Poulsen