MicroMachines fra 1994
Fra : Inge Lise Holm

Dato : 19-04-05 23:33

Jeg har fundet det søde MicroMachines spil fra 1994, men uanset hvor det
findes skal der bruges et kodekort - hvordan var det nu lige man startede
spillet dengang ??

Jeg fandt det bl.a. på http://www.abandonia.com

mvh
ILH

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 20-04-05 18:57

"Inge Lise Holm" skrev
> [...]
> findes skal der bruges et kodekort - hvordan var det nu lige man startede

Prøv her:

http://www.bhlegend.com/php/show.php3?game=401

Der virker det for mig.

Fra : Mikael Jensen

Dato : 21-04-05 00:24

Hm den siger MS-dos programmer ikke egner sig til at køre på min pc. hvad
skal jeg gøre for at få det til at virke?

Mikael Jensen

Fra : G B

Dato : 21-04-05 03:09

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hm den siger MS-dos programmer ikke egner sig til at køre på min pc.
> hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?

Køb en 486'er med 16 MB RAM, et 1 MB TSENG grafik-accelleratorkort og en
500 MB harddisk, installér DOS 6.1 og WfW - så spiller klaveret!

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 21-04-05 07:39

Mikael Jensen skrev i en meddelelse ...
> Hm den siger MS-dos programmer ikke egner sig til at køre på min pc.
hvad
> skal jeg gøre for at få det til at virke?
>
> Mikael Jensen

Evt. kunne du prøve at se om DOSbox-programmet kan få det til at
virke......
jeg tror det.

-- HEJ
...................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!......................

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 22-04-05 16:44

"Mikael Jensen" skrev
> Hm den siger MS-dos programmer ikke egner sig til at køre på min pc. hvad
> skal jeg gøre for at få det til at virke?
[snip]

Det ved jeg ikke. Er det windows der "siger" at MS-dos programmer ikke egner
sig?

Prøv (som det er blevet foreslået) DOSBox. Det har jeg før haft succes med.

Mvh. Hans