Generals zero hour
Fra : Ivan [7100]

Dato : 14-04-05 22:48

Hej gamere

Jeg har fundet dette fede spil frem igen og er stødt på spiltypen generals
challenge.

Men General Alexander(Russisk hejre!) har jeg lidt problemer med. Hun
anvender sine supervåben så hurtigt, at jeg ikke kan nå at angribe. Hun er
på en anden ø, så tanks m.m. duer ikke. Hun har en del antiluft missiler
spredt ud, så luftangreb dur heller ikke. Jeg har satset lidt på selv at få
bygget et supervåben for at kunne tage hendes ud, men kan simpelt hen ikke
gøre det hurtigt nok.

.....nogen der har nogle ideer???

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-04-05 13:09

"Ivan [7100]" <spørg@igruppen.dk> wrote in message
> [...]
> få
> bygget et supervåben for at kunne tage hendes ud, men kan simpelt hen ikke

Måske er jeg bare lidt ringe til den for for spiltype (altså Generals
Challange, ikke normal Skirmish osv)

Men jeg fandt det ret svært at klare Challenge, dog med Air Force General
var det PEACE OF CAKE!..

Med Air Force General kan du ved bl.a. hende Superweapon tingen, bare flyve
et par King Raptors op, og hun er udraderet på ingen tid

Mvh. Martin

Fra : Ivan [7100]

Dato : 15-04-05 14:32

> Med Air Force General kan du ved bl.a. hende Superweapon tingen, bare
flyve
> et par King Raptors op, og hun er udraderet på ingen tid

Hmmmm.....ok.....det må prøves.....

sådan en kælling skal da ned med nakken!!