Splinter Cell (Chaos Theory)
Fra : :o\)

Dato : 07-04-05 19:46

Hej derude

Er der slet ingen der er i gang med dette spil, som har bud på om det er
lige så fedt som de 2 andre ?

Vh.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-04-05 19:51

wrote:
> Hej derude
>
> Er der slet ingen der er i gang med dette spil, som har bud på om det er
> lige så fedt som de 2 andre ?
>
> Vh.

Så vidt jeg har læst af anmeldelser, så er det den bedste af de 3..

Jeg er selv igang med den allerførste..

Fra : Jacob

Dato : 08-04-05 13:36

Jeg har solgt det til en del kunder, som er kommet med possitiv feedback på
det

Fra : Henrik B \(Fyn\)

Dato : 08-04-05 15:46

jow da
købte det i onsdags og er netop igang med den tredje mission - indtil nu har
de to første varet ca 45 min at gennemføre i snit
det er klart et fedt spil hvis man er vild med de to første - eneste kritik
herfra er at jeg synes styringen var bedre i de to første - når man styrer
ham på piletasterne virker styringen konsolagtigt - bl.a vender han sig ikke
automatisk hvis han vender ind imod en væg og du bruger den "modsatte"
piletast for at gå baglæns - jeg mener at i de to første blev han ved at gå
fremad og så kunne man vende ham via musen - men det kan være jeg ikke har
fået det rigtig indstillet - ellers er det et fedt spil efter min mening
mvh
Henrik