Silent Hunter 3 "return to port"
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 02-04-05 11:10

Jadav!

Ja, jag roder stadigvæk rundt i tutourial, jeg har fundet ud af at komme
igennem kanalen, men nu skal jeg så sejle til basen.
Det regner jeg med er port så jeg sejler til Flensborg og............
Jeg prøver at sejle i til kanten i havnen, der er et sted hvor der spilles
musik og der står en masse mennesker og kaster blomster i havnen, fint det
er sikkert her jeg skal være.
Der sker ikke en skid, spillet "tutourialen" stopper ikke, der står ikke en
skid i manualet.
Jeg har gennemført de opgaver jeg har fået og har modtaget en besked om at
sejle til basen.
Jeg er begyndt at tabe lidt for spillet, nogen der kan fortælle mig hvad jeg
gør galt ???

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 02-04-05 14:11

Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
> sejle til basen.
> Jeg er begyndt at tabe lidt for spillet, nogen der kan fortælle mig hvad jeg

Du kan se om du har gennemført alle dine objectives ved at trykke F8. Er
det tilfældet, skal du bare trykke escape og "exit mission", så vender
du automatisk tilbage til havnen.

Der er i øvrigt kommet en patch der retter en del problemer, og som det
derfor kan anbefales, at du installerer.
---
Mvh
Anders