Begynder i CS
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 17:59

Findes der nogen nybegynder server hvis man vil
spille noget counterstrike (1'eren) ?
Lidt trættende at blive pløkket inden man har købt
våben hver gang

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : johnny

Dato : 01-04-05 18:07

Du kan gå ind på UK2 serverne, der er der begynder baner.

Fra : Ivan [7100]

Dato : 02-04-05 00:23

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse
> Findes der nogen nybegynder server hvis man vil
> spille noget counterstrike (1'eren) ?
> Lidt trættende at blive pløkket inden man har købt
> våben hver gang

Ja det er sikkert ikke sjovt. lær tastekombinationerne, så det går
hurtigere.

Kig ned over listerne med servere. Der findes en del "noob" servere.....de
har typisk sat regler op for hvor god man må være.

Fra : Klaus G.

Dato : 02-04-05 18:19

www.boomtown.dk køre med newbie servere...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 05-04-05 17:22

On Fri, 1 Apr 2005 18:59:23 +0200, "Allan Møller" <nosmap> wrote:

> Findes der nogen nybegynder server hvis man vil
> spille noget counterstrike (1'eren) ?
> Lidt trættende at blive pløkket inden man har købt
> våben hver gang

Hvis det skal være en server, hvor der ikke er en milliard møgunger,
vil jeg da lige tillade mig at reklamere lidt for cs.Picco.dk, hvor
jeg selv er admin. Her går evnerne fra nybegyndere til lidt over
middel, og der er ingen små unger eller folk, der opfører sig dårligt.

Der er adgangskode på serveren, så man skal registrere sig på
hjemmesiden (http://cs.Picco.dk/) for at få adgang.

Venligst
Thomas