Star Wars Battlefront, problem !
Fra : Capstan

Dato : 30-03-05 20:52

Jeg købte et fedt spil i går. Dvs. at det *troede* jeg, at jeg havde.
Efter
en masse installationsproblemer med en masse fejl, ku' jeg *endelig* sætte
mig til rette foran skærmen og spille. *Troede* jeg ! Når jeg vil starte
en
campaign op, crasher spillet til skrivebordet med den sædvanlige box om at
man nu ka' sende en fejlmeddelse til microsux. Der er ikke rigtig nogen
fejlmeddelse ellers. Hvis jeg vil spille et "instant action", er der
absolut
ikke nogen problemer med at spille. Mærkeligt ! Jeg har installeret den
nyeste patch. Hvad er problemet ? Hvad ka' jeg gøre for at løse det ? Jeg
håber sq at der er nogen der ka' hjælpe ! Det er ikke specielt fedt at
sidde
med et spil til 400 bobs, når man ikke ka' spille halvdelen af det.

Capstan.

Fra : N´far

Dato : 30-03-05 21:49

"Capstan" <none@whatsoever.not> skrev i en meddelelse
> Jeg købte et fedt spil i går.

> Efter
> en masse installationsproblemer med en masse fejl

Hvilke?

>Hvis jeg vil spille et "instant action", er der
> absolut
> ikke nogen problemer med at spille. Mærkeligt!

Hvad _er_ problemet så?

Fra : Capstan

Dato : 30-03-05 22:23

N´far wrote:
> "Capstan" <none@whatsoever.not> skrev i en meddelelse

> Hvilke?

En fejl der hed: 0x80040707 ISRT._waitondialog.

> Hvad _er_ problemet så?

Problemet er at "instant action" kun er en lille del af spillet "campaign"
delen er noget mere omfattende, og det er den del jeg ikke ka' spille.

Capstan.

Fra : N´far

Dato : 30-03-05 23:41

> En fejl der hed: 0x80040707 ISRT._waitondialog.

Det ville jo har været bedre uden installations fejl, hva ?

http://forums.lucasarts.com/thread.jspa?threadID=5050&tstart=0

http://forums.lucasarts.com/thread.jspa?threadID=4985&tstart=0

Masser af info på deres sider..

vh

Fra : Capstan

Dato : 31-03-05 12:32

> "Capstan" <none@whatsoever.not> skrev i en meddelelse
>
> Det ville jo har været bedre uden installations fejl, hva ?

> [...]

Takker, og det er jo så også fint nok, det løste i hvert fald
installationsproblemet. Det har så ikke løst problemet med selve spillet.
Det problem som jeg beskrev i mit første indlæg. Andre der måske har en
løsning ?

Capstan.

Fra : dreamer

Dato : 31-03-05 22:28

Hejsa

Jeg har selv spillet og havde også det problem med at den gik tilbage til
skrivebordet og det med micosux
men det løste sig da jeg købte et nyt grafik kort
så kunne jeg lige pluselige spille det uden problemer
er der ikke nogen af dine venner du kan prøve at installe dt på og se om det
kan spilles der uden problemer ?
det kan være et andet grafikkort kan løse problemet

Fra : Capstan

Dato : 01-04-05 00:55

dreamer wrote:
> [...]
> om det kan spilles der uden problemer ?
> det kan være et andet grafikkort kan løse problemet

Det ka' da godt være at det er grafikkortet den er gal med ? Det er et
FX5200. Det burde så være understøttet ifølge Lucas Art. Nevermind, nu har
jeg bestilt et nyt grafikkort, ikke kun pga. "Battlefront", men simpelthen
fordi det trænger til at blive opgraderet. Alle andre specs er up to date,
så nu mangler jeg kun grafikkortet.

Capstan.