Begrænsninger i directory størrelse
Fra : Claus Nørgaard

Dato : 10-12-00 19:05

Hej

Jeg har ledt, og ledt efter komandoen hvor man kan sætte begrænsninger på
størrelsen af et directory, (og hvordan man ændre denne maxstørrelse).

Er der en der kan hjælpe mig lidt på vej ?

På forhånd tak
Claus Nørgaard

Fra : Henrik Olesen

Dato : 10-12-00 19:42

> Jeg har ledt, og ledt efter komandoen hvor man kan sætte begrænsninger på
> størrelsen af et directory, (og hvordan man ændre denne maxstørrelse).
> Er der en der kan hjælpe mig lidt på vej ?

Det er ikke umiddelbart muligt at sætte begrænsninger på et dir, men kan du
ikke sætte pladsbegrænsning på en bruger eller gruppe istedet? Dette kan
gøre med quota (der er en mini-howto).

Med venlig hilsen
Henrik Olesen
Blue Sky