stofanet login
Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 10-12-00 17:37

Jeg har tidligere postet et lille perl-script, som kan bruges som
login/logout til stofanet.
Nu har jeg ogsaa lavet en GUI (QT) ovenpaa de to perl-script.
Source kan findes under
http://www.daimi.au.dk/~tusk/stofa/ og kraever QT og g++ korrekt installeret
samt login.pl og logout.pl rettet og placeres under /usr/local/bin/

/Mvh
Martin

Fra : derly lytken

Dato : 11-12-00 13:27

tusk@daimi.au.dk (Martin Moller Pedersen) writes:

> [...]
> http://www.daimi.au.dk/~tusk/stofa/ og kraever QT og g++ korrekt installeret
> samt login.pl og logout.pl rettet og placeres under /usr/local/bin/

Godt nok, men desværre kan den ikke kompileres i min SuSE7-box
med korrekt installerede QT (v1.45) og G++

Hvilken version af QT er nødvendig?

--
\\Derly
__________________

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 11-12-00 15:49

In <k8975ek2.fsf@olga.stofanet.dk> derly lytken <derlytken@mail1.stofanet.dk> writes:

>Godt nok, men desværre kan den ikke kompileres i min SuSE7-box
>med korrekt installerede QT (v1.45) og G++

Hvilken fejl faar du ?

/Martin

Fra : derly lytken

Dato : 13-12-00 20:43

I artikel <912pgi$7m1e9$1@gjallar.daimi.au.dk>, skrev "Martin Moller
Pedersen" <tusk@daimi.au.dk>:

> Hvilken fejl faar du ?

"configure" har fået en chmod700 og er kørt uden fejlmelding.

Når jeg kører make, kommer følgende på skærmen:

g++ -o stofa stofa.cpp -I/usr/lib/qt -L/usr/lib/qt/lib -lqt

stofa.cpp:2: qapplication.h: no such file or directory

stofa.cpp:3: qlabel.h: no such file or directory

stofa.cpp:4: qpushbutton: no such file or directory

In file included from stofa.cpp:6: stofa_moc.cpp:17: qmetaobject.h: no such
file or directory

make *** [stofa] Error 1

--
\\Derly