Hjælp - PowerPoint - jeg bliver vanvittig ~
Fra : Rene Weiss

Dato : 30-05-01 16:05

Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.

Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)

I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre dette
om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.

Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000 og
Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
tilpasse ved at trække i rammen.

Er der nogen der hved hvad der foregår ??????

Hilsen

Rene Weiss

Fra : pre

Dato : 30-05-01 18:10

Det er nok mere smart at indsætte Excel som objekt i PP. Det betyder at
tabellen redigeres af Excel lige til du klikker udenfor området. Tilbage
er så den ønskede tabel som kan dobbeltklikkes for supplerende
redigering.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : FAG DK

Dato : 30-05-01 20:41

Hej igen

Det hjælper ikke, jeg kan stadig ikke få vist alle kolonner og rækker i PPT

Hilsen
Rene

Fra : Th..Andersen

Dato : 31-05-01 07:06

Hej Rene

Har du instaleret SP 1 i WIN 2000 ?

Hilsen Th

Fra : FAG DK

Dato : 31-05-01 10:24

Hej igen

Ja det har jeg

Jeg har set på MS hjemmeside at det er noget med at der kun kan være ca
13x13 cm i udklipsholder, uanset antal data.

????

Hilsen
Rene

Fra : jkholm@inet.uni2.dk

Dato : 01-06-01 20:58

Hej Rene

Hvis du indsætter et excel regneark (under menuen Indsæt/Insert ->
Objekt...) så kan du bestemme hvor stort det skal være (fx. 5 cols * 4
rows)... Det burde virke...

Mvh,

Jacob Holm

In article <3b150f5d$0$22373$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,