|
| Hjælp - PowerPoint - jeg bliver vanvittig ~ Fra : Rene Weiss |
Dato : 30-05-01 16:05 |
|
Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.
Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)
I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre dette
om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.
Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000 og
Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
tilpasse ved at trække i rammen.
Er der nogen der hved hvad der foregår ??????
Hilsen
Rene Weiss
| |
pre (30-05-2001)
| Kommentar Fra : pre |
Dato : 30-05-01 18:10 |
|
Det er nok mere smart at indsætte Excel som objekt i PP. Det betyder at
tabellen redigeres af Excel lige til du klikker udenfor området. Tilbage
er så den ønskede tabel som kan dobbeltklikkes for supplerende
redigering.
--
Venlig hilsen
pre
»« »« »« »« »« »« »« »«
"Rene Weiss" <weiss@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3b150f5d$0$22373$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.
>
> Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
> går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)
>
> I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre
dette
> om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.
>
> Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000
og
> Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
> Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
> tilpasse ved at trække i rammen.
>
> Er der nogen der hved hvad der foregår ??????
>
>
> Hilsen
>
> Rene Weiss
>
>
| |
FAG DK (30-05-2001)
| Kommentar Fra : FAG DK |
Dato : 30-05-01 20:41 |
|
Hej igen
Det hjælper ikke, jeg kan stadig ikke få vist alle kolonner og rækker i PPT
Hilsen
Rene
"pre" <ingenmail@image.dk> skrev i en meddelelse
news:1Z9R6.5122$dS3.243735@news010.worldonline.dk...
> Det er nok mere smart at indsætte Excel som objekt i PP. Det betyder at
> tabellen redigeres af Excel lige til du klikker udenfor området. Tilbage
> er så den ønskede tabel som kan dobbeltklikkes for supplerende
> redigering.
>
> --
> Venlig hilsen
> pre
> »« »« »« »« »« »« »« »«
>
> "Rene Weiss" <weiss@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> news:3b150f5d$0$22373$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.
> >
> > Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
> > går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)
> >
> > I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre
> dette
> > om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.
> >
> > Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000
> og
> > Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
> > Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
> > tilpasse ved at trække i rammen.
> >
> > Er der nogen der hved hvad der foregår ??????
> >
> >
> > Hilsen
> >
> > Rene Weiss
> >
> >
>
| |
Th..Andersen (31-05-2001)
| Kommentar Fra : Th..Andersen |
Dato : 31-05-01 07:06 |
|
Hej Rene
Har du instaleret SP 1 i WIN 2000 ?
Hilsen Th
"Rene Weiss" <weiss@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3b150f5d$0$22373$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.
>
> Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
> går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)
>
> I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre
dette
> om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.
>
> Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000 og
> Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
> Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
> tilpasse ved at trække i rammen.
>
> Er der nogen der hved hvad der foregår ??????
>
>
> Hilsen
>
> Rene Weiss
>
>
| |
FAG DK (31-05-2001)
| Kommentar Fra : FAG DK |
Dato : 31-05-01 10:24 |
|
Hej igen
Ja det har jeg
Jeg har set på MS hjemmeside at det er noget med at der kun kan være ca
13x13 cm i udklipsholder, uanset antal data.
????
Hilsen
Rene
"Th..Andersen" <thomas.andersen@pmb.dk> skrev i en meddelelse
news:9f4mtb$qe0$1@news.inet.tele.dk...
> Hej Rene
>
> Har du instaleret SP 1 i WIN 2000 ?
>
> Hilsen Th
> "Rene Weiss" <weiss@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3b150f5d$0$22373$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.
> >
> > Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
> > går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)
> >
> > I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre
> dette
> > om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.
> >
> > Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000 og
> > Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
> > Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
> > tilpasse ved at trække i rammen.
> >
> > Er der nogen der hved hvad der foregår ??????
> >
> >
> > Hilsen
> >
> > Rene Weiss
> >
> >
>
>
| |
jkholm@inet.uni2.dk (01-06-2001)
| Kommentar Fra : jkholm@inet.uni2.dk |
Dato : 01-06-01 20:58 |
|
Hej Rene
Hvis du indsætter et excel regneark (under menuen Indsæt/Insert ->
Objekt...) så kan du bestemme hvor stort det skal være (fx. 5 cols * 4
rows)... Det burde virke...
Mvh,
Jacob Holm
In article <3b150f5d$0$22373$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
weiss@mail1.stofanet.dk says...
> Jeg vil i Powerpoint indsætte en side fra Excel.
>
> Jeg marker f.eks. 5 kolonner og 6 rækker - trykker ctrl-c (copy)
> går til en blank side i Powerpint og trykker ctrl-v (paste)
>
> I Powerpoint vises da kun 3 kolonner og 4 rækker, og jeg KAN ikke gøre dette
> om ved at dobbelklikke og tilpasse i object.
>
> Det skal siges at jeg hovedsagligt har problemet på en PC med Win2000 og
> Off2000. Da jeg sendet Powerpointfilen hjem til mig selv med Win98 og
> Off2000 kunne jeg ved at dobbeltklikke på exceltabel åbne dette og så
> tilpasse ved at trække i rammen.
>
> Er der nogen der hved hvad der foregår ??????
>
>
> Hilsen
>
> Rene Weiss
>
>
>
| |
|
|