Hornfisk
Fra : Martin L

Dato : 22-04-05 09:33

Hej der ude
Er der nogle der har fanget /eller hørt om nogle der har fanget nogle
hornfisk i år ??
Mvh Martin

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-04-05 15:22

"Martin L" wrote
> Er der nogle der har fanget /eller hørt om nogle der har fanget nogle
> hornfisk i år ??

Følg eventuelt med på:

http://www.netnatur.dk/bruger/side_vis.pl/site=netnatur&omraade=Netkrogen/Fiskerapporten/Hornfisk&state=omraade_bruger_vis

Den opdateres løbende - men er absolut ikke udtømmende.

Knæk&Bræk!

- Jensby

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-04-05 19:21

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]
>
> Den opdateres løbende - men er absolut ikke udtømmende.

Jeg var på storebælt i fredags - og der blev det da til enkelte hornfisk
ved at dørge på tværs af vestbroen ...

Mvh
Søren

Fra : Martin L

Dato : 25-04-05 04:49

Hmm Det lader til at man er blevet taget på sengen de er kommet tidligt i år
?
Mvh Martin L

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-04-05 13:32

Tja ... de blev taget under skyfri himmel på et 15g messingfarvet
"koster" lignende blink dørgende 30-40m efter båden ... sjovt nok gad de
ikke min kammerats sølvglimsende blink ala flipper og trumf :)

vh
Søren