POST med tekst-link
Fra : Anders Truels Nielse~

Dato : 30-05-01 12:19

Hej

Dette er måske ikke den helt rigtige gruppe, men:

Er det muligt at POST'e data med et tekst-link (og altså ikke en form)?

Jeg forestiller mig noget i retning af en form med hidden felter som bliver
submitted med et tekst-link i stedet for en submit knap.

Anders

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-05-01 13:04

"Anders Truels Nielsen" <anders@knights.dk> wrote in message
> [...]
bliver
> submitted med et tekst-link i stedet for en submit knap.

eller

false;">send</a>

--
Best regards/Med venlig hilsen
Martin Petersen

NOTE: There is no TREE in my address

Fra : Jakob Andersen

Dato : 30-05-01 16:26

"Martin Petersen" <martin@fyrreTREEklitten.dk> wrote in message
> eller
> false;">send</a>

Hvorfor refererer du til forms arrayet når du i forvejen kender fomens navn?

Man kan da nøjes med:
document.formNavn.submit();

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-05-01 17:49

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> "Martin Petersen" <martin@fyrreTREEklitten.dk> wrote in message
>
> Hvorfor refererer du til forms arrayet når du i forvejen kender fomens
navn?
Strengt taget er enhver form da ikke egenskab for document-objektet??

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-05-01 17:58

"Martin Petersen" <martin@fyrreTREEklitten.dk> wrote in message
newsuR6.344$1K4.17617@news.get2net.dk...
> Strengt taget er enhver form da ikke egenskab for document-objektet??

Hvor vil du hen? Vi referere da begge to til document objektet. Og jo en
form vil altid være en egenskab til document objektet når den har et navn.

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-05-01 19:02

> Hvor vil du hen? Vi referere da begge to til document objektet. Og jo en
> form vil altid være en egenskab til document objektet når den har et navn.
Jeg var bare ikke klar over, at det er standard at kunne tilgå en form som
'document.formNavn', hvilket det jo ganske rigtigt er i følge
JS-referencen..

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-05-01 19:42

> Jeg var bare ikke klar over, at det er standard at kunne tilgå en form som
> 'document.formNavn', hvilket det jo ganske rigtigt er i følge
> JS-referencen..

Nåh, jeg forstod bare ikke lige hvad du mente med at en form ikke
nødvendigvis er en egenskab til document objektet.