Glade
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 09-05-05 23:08

Hejsa

Jeg ville lige sidde og lege lidt med Glade og noget C++ - er meget
nybegynder når det kommer til Glade.

Men jeg kan ikke få Glade til at producere C++ - "build" giver følgende
fejl:

Error running glade-- to generate the C++ source code.
Check that you have glade-- installed and that it is in your PATH.
Then try running 'glade-- <project_file.glade>' in a terminal.

Det er vist noget med noget libglademm, glade-- og glademm eller noget,
så vidt jeg kan google mig til, men jeg er sgutte helt klar over, hvad
der går galt, eller hvad jeg skal gøre ved det... (er lige ved at prøve
at up2date -i libglademm2 - så må jeg vel se, hvad der sker)

Jeg kan derimod godt lave c-kode - det kan jeg så til gengæld ikke
autogen'e. De sidste linier fra outputtet fra ./autogen.sh lyder som
følger:

configure: creating ./config.status
config.status: creating Makefile
config.status: error: cannot find input file: Makefile.in

Hjælp en stakkels svagelig Glade-spade med at komme videre.

Det skal forresten lige siges at jeg kører på en FC3, og det er glade-2,
der bruges.

--
Mvh.
/Thomas