dr.dk (igen) og dril.dk (hca klippene)
Fra : Rune Maagensen

Dato : 03-05-05 21:40

Er der nogen som har kunnet se dr's klip med deres underlige dril agent?

Her tænker jeg specielt på de seneste 2 hca klip med Angora og Dolph.

Jeg har CVS mplayer og CVS mplayerplugin installeret, og ved sakse fra
mplayerplugin får jeg url'en som jeg smider ind i mplayer:

mplayer
http://www.dril.dk/agent/style/hcabio/player.aspx?play25867,format300
MPlayer dev-CVS-050502-14:02-3.3.5 (C) 2000-2005 MPlayer Team
CPU: Intel Celeron 2/Pentium III Coppermine,Geyserville (Family: 6,
Stepping: 6)
Detected cache-line size is 32 bytes
CPUflags: MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 1 SSE2: 0
Compiled for x86 CPU with extensions: MMX MMX2 SSE

73 audio & 180 video codecs
Playing
http://www.dril.dk/agent/style/hcabio/player.aspx?play25867,format300.
Resolving www.dril.dk for AF_INET6...
Couldn't resolve name for AF_INET6: www.dril.dk
Resolving www.dril.dk for AF_INET...
Connecting to server www.dril.dk[195.231.246.68]:80 ...
Cache size set to 320 KBytes
Connected to server: www.dril.dk
Cache fill: 0.00% (0 bytes) Win32 LoadLibrary failed to load:
avisynth.dll, /usr/lib/win32/avisynth.dll, /usr/local/lib/win32/avisynth.dll

Exiting... (End of file)

Smider jeg avisynth.dll fra avisynth.org ind i /usr/lib/win32 brokker
den sig over AVIFILE32.dll som jeg så smider ind i sammebiblotek uden
effekt. Er DR begyndt at bruge DRM på deres klip?

TIA
Rune

PS. til dem som spørger så virker netplayeren fint nu med mplayerplugin
fra CVS og seneste mplayer.