Problemer med at installere mandrake CD 3
Fra : Pjensen73

Dato : 27-04-05 10:26

Hej.
Jeg har et problem med at installere mandrake CD 3.
De to andre cd'er går fint, men når jeg sætter cd 3 i, sker der ikke mere.
Har kikket på cd 3 i windows, og der er ihvert fald en masse filer.
Nogen der ved hvad problemet er?
Skal lige siges at jeg er nybegynder i Linux.

Fra : Pjensen73

Dato : 27-04-05 10:27

Pjensen73 skrev:
> [...]
> Nogen der ved hvad problemet er?
> Skal lige siges at jeg er nybegynder i Linux.

Glemte at sige at det er Mandrake 10.1 Official.

Fra : claus

Dato : 27-04-05 10:56

On 2005-04-27, Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote:
> [...]

Hej Pjensen73,

Det kan jo være at der er tale om en fejlbrænding?
Altså at fil tabellen er fint skrevet men data'en ikke er skrevet ordentligt, eller at det simpelthen er cd'en prøv at brænde den igen.

/Claus

Fra : Pjensen73

Dato : 28-04-05 18:37

claus skrev:

> [...]
> Altså at fil tabellen er fint skrevet men data'en ikke er skrevet ordentligt, eller at det simpelthen er cd'en prøv at brænde den igen.

Hej.

Jeg har nu prøvet at hente Mandrake CD 3 igen, og brændt den ned på en
ny cd.
Nu sker der det, at når jeg sætter den i, får jeg besked om at det er en
forkert CD.
Jeg ved ikke rigtig hvad der er galt.

Peter

Fra : Jesper Krogh

Dato : 28-04-05 18:41

I dk.edb.system.unix, skrev Pjensen73:
> [...]
> ny cd.
> Nu sker der det, at når jeg sætter den i, får jeg besked om at det er en

Hvilken mandrake-version forsøger du at installere?

JEsper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 28-04-05 18:50

Jesper Krogh skrev:

> Hvilken mandrake-version forsøger du at installere?
>
> JEsper

Mandrake 10.1

Fra : andy

Dato : 30-04-05 00:26

Pjensen73 wrote:

> Mandrake 10.1
Du kan også hvis du har en hurtig net forbindelse instalere den over
nettet eks fra klid se http://www.klid.dk/sw/index.html#net

Fra : andy

Dato : 30-04-05 00:28

andy wrote:

> Du kan også hvis du har en hurtig net forbindelse instalere den over
> nettet eks fra klid se http://www.klid.dk/sw/index.html#net
det er jo http://www.klid.dk/sw/mdk101/ når det er 10.1 vertionen du
vil instalere