Linuxant Driverloader og USR5410
Fra : Sune Mølgaard

Dato : 25-04-05 17:13

Hejsa.

Jeg prøver at få ovenstående til at virke på min kærestes bærbare, men
har kun kunnet finde v.4 af driverne som zip-fil. Jeg ville gerne bruge
v. 6.0b15, som fås på USR's hjemmeside, men de er distribueret som .exe.
Wine vil ikke køre filen, og den vil heller ikke unzippes. Hvad kan jeg
gøre og/eller er der en gruppe, hvor jeg kan bede MS-brugere om at pakke
det ud til mig?

Med venlig hilsen,

Sune Mølgaard

--
Being powerful is like being a lady. If you have to tell people you
are, you aren't.

Fra : Sune Mølgaard

Dato : 26-04-05 11:47

Sune Mølgaard wrote:
> [...]
> Wine vil ikke køre filen, og den vil heller ikke unzippes. Hvad kan jeg
> gøre og/eller er der en gruppe, hvor jeg kan bede MS-brugere om at pakke

Nyere wine kørte lidt af filen, og unshield klarede resten. Nu vil
driveren bare ikke loade med hvorken driverloader eller ndiswrapper. Suk

--
If you can't make it good, make it look good.
-Bill Gates, 1995