WAPmail
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 20-04-05 23:40

Findes der en wapmail som kan anbefales, da min mobil er for gammel til
direkte at understøtte pop3 eller imap. Jeg har Linux server med apache,
php, imap og webmail, men mangler en enkel og brugbar wapmail løsning.

Jørn

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 21-04-05 12:03

Kig evt. på mimp, som findes på http://www.horde.org. Jeg kender det
ikke selv. Alternativt, så søg lidt på http://www.freshmeat.net

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Rune Maagensen

Dato : 21-04-05 13:59

Thomas Bjorn Andersen wrote:

> Kig evt. på mimp, som findes på http://www.horde.org. Jeg kender det
> ikke selv. Alternativt, så søg lidt på http://www.freshmeat.net

Yes mimp virker fint her, og resten af horde er også ret fedt, men tager
lidt tid at installere.

mvh Rune

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 21-04-05 21:22

Jørn Hundebøll skrev:

> Findes der en wapmail som kan anbefales, da min mobil er for gammel til
> direkte at understøtte pop3 eller imap. Jeg har Linux server med apache,
> php, imap og webmail, men mangler en enkel og brugbar wapmail løsning.

Jeg prøvede wappop for et par år siden. Det virkede OK.
http://www.sanisoft.com/wappop/
--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 26-04-05 23:07

Niels Elgaard Larsen wrote:

> Jeg prøvede wappop for et par år siden. Det virkede OK.
> http://www.sanisoft.com/wappop/

Har lige prøvet den uden held (seneste release er også 2001). Men
allerede i den første fil index.php3 anvendes der en funktion som er at
finde i /lib/page.inc, men der er ingen include af page.inc ej heller
nogen link til filerne i /lib.

Men ellers tak.

Jørn