Hvilken Linux-distro (med trykt doku.) til~
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 06-04-05 16:06

Hej.

Jeg har flere gange forsøgt mig med Linux (Mandrake 9.X og FC2), men
hver gang er jeg løbet ind i div. småproblemer og det er derfor aldrig
blevet til det helt store.
Nu vil jeg gerne prøve igen og jeg overvejer derfor at købe en
"boxed"-version for at få den trykte dokumentation med da jeg i mine
tidligere forsøg især har savnet denne (.pdf-filer er fine til små korte
dokumenter, men efter min mening er det komplet umuligt at bruge dem som
opslagsværk. Og ja - jeg har prøvet at printe en manual ud selv, men den
blev uhåndterlig stor pga tykkelsen af papirarkene)

Hvilken distro vil I anbefale når kravet er brugervenlighed og god
dokumentation? Mit eget bud er Mandrakes 10.1 Powerpack.
Distro'en skal i første omgang bruges på min IBM T23 bærbare så ACPI og
den slags vil være en rar ting. Maskinen skal bruges til "alm" brug -
dvs mail, news, surf, office og den slags.

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-04-05 16:46

On Wed, 06 Apr 2005 13:06:22 -0200, Jesper Rasmussen wrote:

> [...]
> første omgang bruges på min IBM T23 bærbare så ACPI og den slags vil
> være en rar ting. Maskinen skal bruges til "alm" brug - dvs mail, news,
Suse skulle efter sigende også være en mulighed.
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen