1. April?
Fra : jesper Staun Hansen

Dato : 04-04-05 17:51

Er det bare mig eller har jeg overhovedet ikke stødt på nogen Linux
Aprilsnar på nettet i år?

Kom med nogen gode nogen hvis i har dem

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-04-05 18:23

jesper Staun Hansen <dsl125723@vip.cybercity.dk> writes:

> Er det bare mig eller har jeg overhovedet ikke stødt på nogen Linux
> Aprilsnar på nettet i år?
>
> Kom med nogen gode nogen hvis i har dem

http://dot.kde.org/1112318366/

(hvis man lige har være oppe og slås med SVN igenigen, så kunne man
godt risikere at hoppe på den)

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Kent Friis

Dato : 04-04-05 19:12

Den 04 Apr 2005 19:22:49 +0200 skrev Peter Dalgaard:

> http://dot.kde.org/1112318366/
>
> (hvis man lige har være oppe og slås med SVN igenigen, så kunne man
> godt risikere at hoppe på den)

"BitKeeper author Larry McFly"

Ikke hvis man nærlæser den.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-04-05 19:23

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> writes:

> "BitKeeper author Larry McFly"
>
> Ikke hvis man nærlæser den.

Nå, du kom til at læse forbi den med "the GNU kernel"?

(Faktisk har jeg den fra Slashdot, så jeg fik den lissom skåret ud i
pap.)

Fra : Kent Friis

Dato : 04-04-05 19:44

Den 04 Apr 2005 20:23:12 +0200 skrev Peter Dalgaard:

> Nå, du kom til at læse forbi den med "the GNU kernel"?

Nej, jeg har bare set så mange diskussioner frem og tilbage at jeg
ikke ville blive overrasket hvis noget konsekvent skrev GNU også
efter kernen.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-04-05 20:11

> Nej, jeg har bare set så mange diskussioner frem og tilbage at jeg
> ikke ville blive overrasket hvis noget konsekvent skrev GNU også
> efter kernen.

I samme sætning som BitKeeper?

"BitKeeper has enjoyed wide-spread success and praise as the official
source code repository for the GNU/Linux kernel."

Stallman ville flå så meget hår ud at han ikke havde mere tilbage at
sutte på...

Fra : Kent Friis

Dato : 04-04-05 22:13

Den 04 Apr 2005 21:10:42 +0200 skrev Peter Dalgaard:

> I samme sætning som BitKeeper?
>
> "BitKeeper has enjoyed wide-spread success and praise as the official
> source code repository for the GNU/Linux kernel."

Det ku' jo være en der havde puttet det ind i Word autokorrektur :-þ

En journalist kunne også sagtens lave nummeret uden at vide han havde
lavet en fejl.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 04-04-05 20:34

Peter Dalgaard wrote:

> http://dot.kde.org/1112318366/
>
> (hvis man lige har være oppe og slås med SVN igenigen, så kunne man
> godt risikere at hoppe på den)

Jeg har godt læst overskriften et eller andet sted, men
jeg gad faktisk ikke læse hele historien. Det slog mig
slet ikke, at det kunne være en aprilsnar. Men det var
vist også først i går, jeg faldt over overskriften.

--
Kasper Dupont

Fra : Kasper Dupont

Dato : 06-04-05 20:00

Peter Dalgaard wrote:

> http://dot.kde.org/1112318366/

In related news:
http://slashdot.org/article.pl?sid=05/04/06/140202

Hvor længe skal vi gætte på der går
før RMS siger hvad sagde jeg?

--
Kasper Dupont

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 06-04-05 20:36

Kasper Dupont wrote :

> Hvor længe skal vi gætte på der går
> før RMS siger hvad sagde jeg?

Han var hurtigere end dig ^^
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Kent Friis

Dato : 06-04-05 21:38

Den Wed, 06 Apr 2005 21:35:56 +0200 skrev Thomas Overgaard:

> Han var hurtigere end dig ^^

Anonymous coward
Score 5, funny
Samt en total ved siden af GNU/ joke

Det er tydeligvis ikke posted af stallman.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 06-04-05 22:30

Kent Friis wrote:

> Det er tydeligvis ikke posted af stallman.

Var der nogen, der troede det? Har Stallman
i øvrigt et brugernavn på slashdot?

--
Kasper Dupont

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 06-04-05 22:36

> Har Stallman
> i øvrigt et brugernavn på slashdot?

Tvivler. Jeg tror ikke Stallman bekymrer sig meget om slashdot.

Thomas

Fra : Kent Friis

Dato : 07-04-05 16:02

Den Wed, 06 Apr 2005 23:30:28 +0200 skrev Kasper Dupont:

> Var der nogen, der troede det?

Sådan læste jeg Thomas Overgaards indlæg...

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 07-04-05 17:48

Kent Friis wrote :

> Sådan læste jeg Thomas Overgaards indlæg...

Jeg kommer lige i tanker om at det vist kun er i XEmacs/gnus at ^^ vises
som et bredt smilende fjæs.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 07-04-05 20:04

Thomas Overgaard wrote:

> Jeg kommer lige i tanker om at det vist kun er i XEmacs/gnus at ^^ vises
> som et bredt smilende fjæs.

Næh, sådan ser den også ud inde i mit hovede. =^.^=

--
Kasper Dupont

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-04-05 20:58

On Mon, 04 Apr 2005 18:51:12 +0200, jesper wrote:

> Er det bare mig eller har jeg overhovedet ikke stødt på nogen Linux
> Aprilsnar på nettet i år?

> Kom med nogen gode nogen hvis i har dem

Planet Gnome og Planet KDE havde byttet adresser.

Planet Debian havde skiftet navn til Planet Ubuntu og fået Ubuntu-logo
på.

Mvh.

--
"Scare yourself" Adam Sjøgren