Openwebmail 2.51 problem med adressebogen
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 03-04-05 14:12

Hej Ng

Har lige opgraderet fra 2.41 til 2.51, og når jeg forsøger at tilføje en
person til min adressebog får jeg denne fejl:

Software error:
Cannot load the shares/vcard.pl module. Too many arguments for
MIME::QuotedPrint::encode_qp at /var/www/cgi-bin/openwebmail/shares/vcard.pl
line 855, near """)"
Compilation failed in require at
/var/www/cgi-bin/openwebmail/shares/vfile.pl line 333.

at /var/www/cgi-bin/openwebmail/shares/vfile.pl line 334
For help, please send mail to the webmaster (xxxxxx@thezub.dk), giving this
error message and the time and date of the error.

Har googlet lidt, men ku ik lige finde noget på det... Nogen der har set
noget ligenden ?

Mvh Jacob

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 03-04-05 14:13