Fordeling af hastighed...?
Fra : Zaagor

Dato : 30-05-01 02:08

Hej Alle

Jeg har 2 computere sat op til en hub som så går igennem en cisco 677 router
fra cybercity...

Jeg bruger mest den ene til at downloade på mens jeg så arbejder eller
surfer på den anden kan jeg tildele hver computer en bestemt hastighed så at
den computer der downloader ikke tager al downstreamen så jeg f.eks. ikke
kan spille på den anden...

Venlig hilsen

Chris

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-05-01 14:17

Zaagor skrev...

>kan jeg tildele hver computer en bestemt hastighed så at
>den computer der downloader ikke tager al downstreamen så jeg f.eks.
>ikke kan spille på den anden...

Ikke med det hardware du har.

--
kent Oldhoj - Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : rea

Dato : 30-05-01 15:04

"Kent Oldhøj" wrote...
> Zaagor skrev...

> Ikke med det hardware du har.

Så hva må til for å kunne oppnå den ønskede funksjonen ?

hilsen
rea

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-05-01 01:16

rea skrev...

>Så hva må til for å kunne oppnå den ønskede funksjonen ?

Det ved jeg ikke ret meget om. Men jeg har hørt en Linuxbox kan gøre
tricket.

Fra : Claus Christensen

Dato : 31-05-01 01:28

"Kent Oldhøj" <wol@oldhoj.dk> wrote in message
> rea skrev...
> Det ved jeg ikke ret meget om. Men jeg har hørt en Linuxbox kan gøre
> tricket.

Jeg ved heller ikke noget om det, men her er et link.
http://wipl-wrr.sourceforge.net/wrr.html
Claus

Fra : rea

Dato : 31-05-01 01:46

"Claus Christensen" wrote...

> Jeg ved heller ikke noget om det, men her er et link.
> http://wipl-wrr.sourceforge.net/wrr.html

Takk,
dette er løsningen for meg,
og hva jeg har sett etter de siste 2 dagene.

hilsen
rea

Fra : Claus Christensen

Dato : 31-05-01 02:09

"rea" <rein-and@online.no> wrote in message
> "Claus Christensen" wrote...

> Takk,
> dette er løsningen for meg,
> og hva jeg har sett etter de siste 2 dagene.
>
> hilsen
> rea
Så har jeg jo lavet noget fornuftig i dag
Claus

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 31-05-01 00:42

Se: http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshape