Hvilket TV kort??
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 29-05-01 22:22

Hvilket TV kort skal jeg købe? Prisen er af mindre betydning, bare
kvaliteten er i top.
Jeg har allerede et Geforce 2pro, så det skal ikke være et kombokort.
Hvilket TVkort giver det bedste billede og den bedste optagelse??

Har kigget lidt på et Hauppauge WinTV Pci kort. Nogen der ved om det er et
godt kort??
Er der nogen fordel ved at købe WinTV Theatre frem for Pci kortet. Jeg mener
er TV signalet ikke kun i stereo alligevel?

Mit system består af:
Asus A7M266
Athlon 1333
256 mb Apacer 2100 ram
Geforce 2 Pro 64 ddr
Sblive player 1024
Cambridge Soundworks DTT2500 Digital
30 GB IBM
OS: Windows 2000 SP2

Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 30-05-01 12:44

Avermedia98 er et fremragende kort. Kan fås i Bilke for ca 500kr.

Jimmy!

Fra : Booggyman

Dato : 30-05-01 21:45

Jimmy Marcus Larsen <wario@obel.auc.dk> skrev i en
> Avermedia98 er et fremragende kort. Kan fås i Bilke for ca 500kr.
>
> Jimmy!

enig- mit er et AverTVPhone98 til samme pris, af navnet kan i se det er et
par år gammelt

billed eks. kan ses i dk.binaer.erotik.nordisk "Bitch" sendt af Booggyman

Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-05-01 22:04

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> enig- mit er et AverTVPhone98 til samme pris, af navnet kan i se det er et
> par år gammelt
>
> billed eks. kan ses i dk.binaer.erotik.nordisk "Bitch" sendt af
Booggyman

Mit TerraTec TValue tv-kort kan også levere et godt billede,
som kan ses på dk.binaer under "TERRA"

MVH