eller ?
Fra : Is

Dato : 09-05-05 22:09

Jeg har fået det oplyst før, men har glemt det

Hvordan er det jeg laver lodrette streger for "eller"

---
if((document.forms[0].hfm.value==04) || (document.forms[0].hfm.value==06) ||
(document.forms[0].hfm.value==09) || (document.forms[0].hfm.value==11))
---

Erik Isager

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-05-05 22:41

Is skrev:

> Hvordan er det jeg laver lodrette streger for "eller"

Øh - sådan som du allerede har gjort det?

I asp/vbscript skriver man "eller" som "OR". I javascript/jscript
er "eller" = "||"
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Is

Dato : 09-05-05 23:00

> Øh - sådan som du allerede har gjort det?

JA ! men det er noget jeg har lavet tidligere , og nu kan jeg ikke huske
hvilke taster jeg skal bruge for at lave dem ??

jeg har ellers prøve i "tegnoversigt" men uden held

Erik Isager

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 10-05-05 08:22

Is wrote:
> JA ! men det er noget jeg har lavet tidligere , og nu kan jeg ikke huske
> hvilke taster jeg skal bruge for at lave dem ??
>
> jeg har ellers prøve i "tegnoversigt" men uden held

Du skal holde "Alt Gr" i bund og derefter trykke på knappen ved siden af
backspace. (Sådan er det i hvert fald på mit tastatur)

Fra : Is

Dato : 10-05-05 19:10

> Du skal holde "Alt Gr" i bund og derefter trykke på knappen ved siden af
> backspace. (Sådan er det i hvert fald på mit tastatur)

Præcis hvad jeg søgte efter

Tak.

Erik Isager

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-05-05 21:42

Is wrote:
> [...]

Alternativt kan du holde [Alt] nede og på det numeriske tastatur trykke
124 - når du så slipper [Alt], har du din lodrette bar.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Is

Dato : 11-05-05 16:54

> Alternativt kan du holde [Alt] nede og på det numeriske tastatur trykke
> 124 - når du så slipper [Alt], har du din lodrette bar.
---

Også tak for det.

Erik Isager