Visning fra database
Fra : Thygesen

Dato : 22-04-05 15:26

Jeg har en database, som gemmer data med de besøgende. Jeg vil gerne have
vist hvor mange de enkelte ip-adresser besøger siden om dagen.

Jeg har et felt der hedder dato og et der hedder ip, hvordan kan dette
gøres?

Det må være noget i stil med følgende:

Set objRS = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
strQ = "SELECT * FROM statistics WHERE user = '" & session("stat_username")
& "' GROUP BY ip ORDER BY count(ip) desc,ip"

objRS.Open strQ, strConn

response.write "<table>"

While not objRS.EOF
& objRS("ip") & "</td></tr>"