Missing
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 29-05-01 20:49

Hej NG.

Ville afprøve et VB-prg, jeg fandt på nettet, men kommer med følgende fejl:

Missing: Microsoft ActiveX DataObjects 2.5 Library ( MSADO15.DLL)

Er det noget extra der skal installeres ?, eller kan en sende filen ?

MVH
Thomas J.

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 30-05-01 03:01

Hej Thomas
Du skal have fat i MicroSoft Data Access (MDAC).
Prøv på http://www.microsoft.com/data/download.htm
Prøv den nyeste version (2.6).

/Anton

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 01-06-01 20:30

Anton Vestergaard <anton_dkNONO@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f1k1m$rq2$1@news.inet.tele.dk...
> Hej Thomas
> Du skal have fat i MicroSoft Data Access (MDAC).
> Prøv på http://www.microsoft.com/data/download.htm
> Prøv den nyeste version (2.6).
>
> /Anton

Takker