/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
StofaNet 4mbit
Fra : Keld Jørgensen


Dato : 28-04-05 09:59

Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa, der påstår at de arbejder på at
opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit - til samme
pris! - jeg tænkte ellers på at skifte men jeg tror lige jeg venter..



 
 
Thomas H. (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 28-04-05 10:54

"Keld Jørgensen" <2065373m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:4270a4f5$0$5092$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa, der påstår at de arbejder på at
> opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit - til samme
> pris! - jeg tænkte ellers på at skifte men jeg tror lige jeg venter..

Hvad kan man bruge en 4 Mbit/s ADSL forbindelse til med forbrugsafregning ?

Det virker som et dårligt koncept i mine øjne..

MVH
Thomas H.



Knud Gert Ellentoft (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 28-04-05 14:12

Thomas H. skrev:

>Hvad kan man bruge en 4 Mbit/s ADSL forbindelse til med forbrugsafregning ?

Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
her).
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Andreas Plesner Jaco~ (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 28-04-05 14:26

On 2005-04-28, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:
>
>>Hvad kan man bruge en 4 Mbit/s ADSL forbindelse til med forbrugsafregning ?
>
> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
> her).

Det kan det være,
http://www.stofa.dk/omteliastofa/presserum/html/telia_adsl-21022005.html

--
Andreas

N/A (28-04-2005)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 28-04-05 15:05



Andreas Plesner Jaco~ (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 28-04-05 15:05

On 2005-04-28, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:
>
>>Det kan det være,
>>http://www.stofa.dk/omteliastofa/presserum/html/telia_adsl-21022005.html
>
> Der stod Flexrate i indlægget og det er vel internet via kabeltv?

Nej, det kan også være ADSL - som det også fremgår af linket.

> Det må det være iflg. http://www.stofa.dk/

Fra http://www.stofa.dk/: "Prisen for de nye 4 Mbit-linjer er den samme,
og tilbuddet omfatter både ADSL-kunder og kunder, der går på nettet via
kabel-tv forbindelsen."

--
Andreas

Thomas Hupfeldt (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Hupfeldt


Dato : 28-04-05 19:46

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:k7o171tt7huomagcq255misfh258636ppj@dtext.news.tele.dk...
>
> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
> her).

Så syntes jeg du skulle ringe til Telia, og sige at de har lavet en fejl på
deres hjemmeside, for der står da højt og flot at FlexRate leveres både via
Kabel-tv nettet og ADSL.. Så jo, den hører da ret så meget hjemme i denne
gruppe her..

Link: http://kortlink.dk/ruh

Så kan du selv gå ind og kontrollere!

MVH
Thomas H.



Knud Gert Ellentoft (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 29-04-05 14:24

Thomas Hupfeldt skrev:

>Så syntes jeg du skulle ringe til Telia, og sige at de har lavet en fejl på
>deres hjemmeside, for der står da højt og flot at FlexRate leveres både via
>Kabel-tv nettet og ADSL..

Hvor mange har deres adsl på nuværende tidspunkt?
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Mogens Nielsen (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Mogens Nielsen


Dato : 29-04-05 15:34


"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message
news:r9d4719d1ardrnl1tiu2qg5kfjn1q6355e@dtext.news.tele.dk...
> Thomas Hupfeldt skrev:
>
>>Så syntes jeg du skulle ringe til Telia, og sige at de har lavet en fejl
>>på
>>deres hjemmeside, for der står da højt og flot at FlexRate leveres både
>>via
>>Kabel-tv nettet og ADSL..
>
> Hvor mange har deres adsl på nuværende tidspunkt?
> --

Det kommer vel ikke sagen ved, men spørg Stofanet.

Mogens



Knud Gert Ellentoft (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 29-04-05 15:59

Mogens Nielsen skrev:

>Det kommer vel ikke sagen ved, men spørg Stofanet

Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så
er det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Endvidere er det vel som sådan ikke adslkunder, der bliver
opgraderet, da man må formode at de automatisk vil få den højere
hastighed.
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Andreas Plesner Jaco~ (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 29-04-05 16:39

On 2005-04-29, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:
>
>>Det kommer vel ikke sagen ved, men spørg Stofanet
>
> Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
> orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så
> er det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Det gør de ikke, pressemeddelelsen er fra 21/2-05.

--
Andreas

Lars Lautrup-Larsen (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Lars Lautrup-Larsen


Dato : 29-04-05 20:31

KE> Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
KE> orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så er
KE> det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Jeg har sjældent set et ringere forsøg på at bortforklare at du ubegrundet
har faret frem som nyhedsgruppe-politi.
Hvorfor skriver du ikke bare at du tog fejl og giver manden en undskyldning?

Med venlig hilsen/Regards
Lars Lautrup-Larsen
www.geocaching.dk - skattejagt med GPS



Knud Gert Ellentoft (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 29-04-05 21:19

Lars Lautrup-Larsen skrev:

>Hvorfor skriver du ikke bare at du tog fejl og giver manden en undskyldning?

Det gør jeg også, når jeg anser det for berettiget.
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Martin Schultz (30-04-2005)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 30-04-05 15:43

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev 2005-04-29:
> Lars Lautrup-Larsen skrev:
>
>>Hvorfor skriver du ikke bare at du tog fejl og giver manden en undskyldning?
>
> Det gør jeg også, når jeg anser det for berettiget.

Det ville det da netop være i dette tilfælde...

Martin
--
Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
med mindre andet er angivet.

Knud Gert Ellentoft (30-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 30-04-05 16:54

Martin Schultz skrev:

>Det ville det da netop være i dette tilfælde...

Nej, og slet ikke når Keld Jørgensen vist er ude i noget snavs,
jvnf. den tilsvarende tråd i gruppen uden xdsl i gruppenavnet.

EOD
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Svend (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 01-05-05 06:26

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Martin Schultz skrev:
>
>
>>Det ville det da netop være i dette tilfælde...
>
>
> Nej, og slet ikke når Keld Jørgensen vist er ude i noget snavs,
> jvnf. den tilsvarende tråd i gruppen uden xdsl i gruppenavnet.

Hvad har det med sagen at gøre ?

--
Svend

Martin Schultz (30-04-2005)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 30-04-05 15:44

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev 2005-04-29:
> Mogens Nielsen skrev:
>
>>Det kommer vel ikke sagen ved, men spørg Stofanet
>
> Eftersom de hidtil ikke har leveret adsl under Stofanet, men
> orienterer om det samtidig med opgraderingen af hastigheden, så
> er det vel forventelig at man ikke kender til muligheden.

Jeg har da fået flere reklamer for stofanet ADSL ind af døren
i løbet af de sidste par måneder...

Martin
--
Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
med mindre andet er angivet.

Knud Gert Ellentoft (30-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 30-04-05 16:52

Martin Schultz skrev:

>Jeg har da fået flere reklamer for stofanet ADSL ind af døren
>i løbet af de sidste par måneder...

Det må så være fordi, du bor i den store væmmelige by på
Østsjælland.

Her reklamerer de kun kraftigt for den »gamle« Stofanet.
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Martin Schultz (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 01-05-05 18:26

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev 2005-04-30:
> Martin Schultz skrev:
>
>>Jeg har da fået flere reklamer for stofanet ADSL ind af døren
>>i løbet af de sidste par måneder...
>
> Det må så være fordi, du bor i den store væmmelige by på
> Østsjælland.
>
> Her reklamerer de kun kraftigt for den »gamle« Stofanet.

og?

Martin
--
Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
med mindre andet er angivet.

Svend (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 29-04-05 19:11

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Thomas Hupfeldt skrev:
>
>
>>Så syntes jeg du skulle ringe til Telia, og sige at de har lavet en fejl på
>>deres hjemmeside, for der står da højt og flot at FlexRate leveres både via
>>Kabel-tv nettet og ADSL..
>
>
> Hvor mange har deres adsl på nuværende tidspunkt?
Jeg har stadig.

--
Svend

Knud Gert Ellentoft (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 29-04-05 19:30

Svend skrev:

>Jeg har stadig.

Hos Stofanet?

(Ikke Telia ADSL)
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Svend (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 01-05-05 06:22

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Svend skrev:
>
>
>>Jeg har stadig.
>
>
> Hos Stofanet?
>
> (Ikke Telia ADSL)

Det var Telia Thomas refererede til, og det jeg svarede på. at det var
en telia-stofa mand der satte skillefilteret på er en anden sag.

--
Svend

f00ge (29-04-2005)
Kommentar
Fra : f00ge


Dato : 29-04-05 16:30

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
> her).

Når vi begynder at få SHDSL, VDSL eller ADSL2, skal vi så også gå til en
anden gruppe end her?
Gudfader...



Andreas Plesner Jaco~ (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 29-04-05 16:40

On 2005-04-29, f00ge <f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote:
>
>> Telia-Stofanet er ikke adsl (og dermed hører tråden ikke hjemme
>> her).
>
> Når vi begynder at få SHDSL, VDSL eller ADSL2, skal vi så også gå til en
> anden gruppe end her?

Nej, X'et i gruppens nævn dækker over alle disse teknologier.

--
Andreas

f00ge (29-04-2005)
Kommentar
Fra : f00ge


Dato : 29-04-05 23:51

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote :

>
> Nej, X'et i gruppens nævn dækker over alle disse teknologier.

Der er kun ét X. :)



Chaddy (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Chaddy


Dato : 28-04-05 20:40

> Jeg har fra en bekendt hos Telia Stofa, der påstår at de arbejder på at
> opgradere alle deres kunder med Flexrate 2 Mbit til 4 Mbit - til samme
> pris! - jeg tænkte ellers på at skifte men jeg tror lige jeg venter..

Hvorfor er det dog altid kun DL hastigheden der bliver fokuseret på??

Jeg hader det




Thomas H. (29-04-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 29-04-05 06:57

"Chaddy" <sa_dk_thechad"FJERN"@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:6_ace.619$je5.1@news.get2net.dk...
>
> Hvorfor er det dog altid kun DL hastigheden der bliver fokuseret på??

Fordi det er den de fleste mennesker har brug for.. Det er bl.a kun hvis man
har sin egen server, at man har behov for en upstream der ligger over 512
Kbit/s, normale mennesker der surfer og sender mail, kan rigeligt klare sig
med 256 Kbit/s i upstream.

> Jeg hader det

He he, det er du ikke den eneste der gør

MVH
Thomas H.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste