/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Opsigelse til Tele2 / Get2Net?
Fra : Jasper Norman


Dato : 28-04-05 00:31

Hej.

Jeg har i de sidste par år haft Tele2´s 2Mbit line. Alt sammen uden
problemer. Linien har kørt som den skule med en god hastighed.

Jeg har imidlertid fået ADSL (godt nok kun 512 kb/s) af min arbejdsplads.
Jeg har sendt en skriftlig opsigelse til Tele2, men det eneste "svar" jeg
har modtaget, er en opkrævning på næste kvartals abb.

Jeg går ud fra at jeg kun har en måneds opsigelse eller hvad? Er der stadig
problemer med at få Tele2 til at acceptere opsigelser? Skal det sendes
anbefalet før de forstår det?

De skal naturligvis have hvad de har krav på, og hvis det betyder at jeg
skal betale for et ekstra kvartal, så fred være med det... og jeg må da
indrømme at jeg ikke gider at kæmpe som en besat, for at spare 300,- for en
ekstra måned. Men jeg må da indrømme, at jeg før har hørt at de (Tele2) har
benyttet sig af nogle som mig, og derfor har gjort det besværligt at opsige
abb.?

Når dette er sagt, vil jeg meget gerne høre fra nogen der har haft held til
at opsige deres abb. fra Tele2. Jeg vil gerne gentage, at jeg aldrig har
haft bøvl med deres ADSL, og at dette på ingen måde er en klage... Men jeg
bliver alligevel en smule urolig, når jeg ingen bekræftigelse får på min
opsigelse, men derimod får en regning på næste kvartal!

Med venlig hilsen

Jasper Norman

--
Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.



 
 
Jacob Bunk Nielsen (28-04-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 28-04-05 08:41

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> writes:

> Når dette er sagt, vil jeg meget gerne høre fra nogen der har haft held til
> at opsige deres abb. fra Tele2. Jeg vil gerne gentage, at jeg aldrig har
> haft bøvl med deres ADSL, og at dette på ingen måde er en klage... Men jeg
> bliver alligevel en smule urolig, når jeg ingen bekræftigelse får på min
> opsigelse, men derimod får en regning på næste kvartal!

I forbindelse med en inkasso-sag hos Tele2 måtte jeg opsige mit
daværende kundeforhold til Tele2 tre gange (1 gang telefonisk, og 2
gange skriftligt) før det lykkedes. Se evt. hele sagen på
<http://tele2-inkasso.flof.dk/>.

--
Jacob - www.bunk.cc
I doubt, therefore I might be.

Nero-Wolfe (30-04-2005)
Kommentar
Fra : Nero-Wolfe


Dato : 30-04-05 08:27


"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:YgVbe.729$gd3.233@news.get2net.dk...
> Hej.
>
>> bliver alligevel en smule urolig, når jeg ingen bekræftigelse får på min
> opsigelse, men derimod får en regning på næste kvartal!
>
> Hej jeg havde samme problem.
Havde skervet 2 opsigelser pr brev var ikke blevet registreret , måtte så
sende pr fax før det blev registret ringede til deres kunde service 3 gange
måtte vente en halv time hver gang.
Fik dem endelig til at sende mig en bekræftigelse på min opsigelse.
Så det ser ud til at være meget normalt ,men ring til deres kundeservice og
få at vide om de har modtaget din opsigelse.
Karsten



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste