Oversigt til Winmm.dll
Fra : Flemming Christensen

Dato : 29-05-01 19:39

Hej alle sammen.

Er der nogle der har en webpage eller et doc. over
commands i WINMM.DLL ( og andre .dll hvis mulig ).

Jeg mener hvordan man kalder, hvad hver kommando gør og parameter.

MVH
Flemming

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 29-05-01 20:19

> Er der nogle der har en webpage eller et doc. over
> commands i WINMM.DLL ( og andre .dll hvis mulig ).
>
> Jeg mener hvordan man kalder, hvad hver kommando gør og parameter.

Der er et lille program der hedder API text wiever eller sådan noget som
følger med VB... Ligger i samme menu i start-menuen...

Hvad de gør fremgår som regel af navnet... og hvis det ikke gør så.....
øhmn....

--
Mvh. / Regards Mikkel Christensen

Fra : Flemming Christensen

Dato : 29-05-01 21:20

Det hjalp ikke vidre , måske er der nogle andre der ved noget.

Men ellers tak.

Mvh Flemming

Fra : Chris

Dato : 30-05-01 07:28

On Tue, 29 May 2001 20:20:04 -0000, "Flemming Christensen"
<Flemming@islandssimi.is> wrote:

>Det hjalp ikke vidre , måske er der nogle andre der ved noget.
>
>Men ellers tak.
>
>Mvh Flemming

På din VB cdrom findes et værktøj, der hedder DEPENDS.EXE. Søg efter
dét. Det kan vise dig alle funtionerne i enhver DLL og samtidig også
vise filernes dependencies.

Ellers kan du højreklikke i Explorer og vælge 'Hurtig visning'.

Hygge
Chris