/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Kan Tiscali anbefales til bredbånd?
Fra : Torbenth


Dato : 28-02-05 23:47

Hvordan går det med Tiscali efter de er blevet købt af Tele2.
Kan de levere hvad de lover og er supporten blevet iorden.
Deres tilbud på 2 Mbit til 199,00 kr. ser jo billigt ud, når man ikke har
brug for at downloade mere end 1 Gb/md.

Mvh.
Torben



 
 
Thomas Wesley Hinton (01-03-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 01-03-05 01:45


"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote in message
news:d00720$1lt1$1@news.cybercity.dk...

> Hvordan går det med Tiscali efter de er blevet købt af Tele2.

Jeg har ikke bemærket nogen ændring siden de blev overtaget, og der er fint
nok. Men det kan være de skifter brevpapir til den næste regning ;)


> Kan de levere hvad de lover og er supporten blevet iorden.

Supporten har været iorden længe, både hvad angår kvaliteten og ventetiden.
:)



Ebbe Dalsgaard (01-03-2005)
Kommentar
Fra : Ebbe Dalsgaard


Dato : 01-03-05 19:49

Thomas Wesley Hinton <wesleyREMOVETHIS@worldonline.dk> wrote:

> "Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote in message
> news:d00720$1lt1$1@news.cybercity.dk...
>
> > Hvordan går det med Tiscali efter de er blevet købt af Tele2.
>
> Jeg har ikke bemærket nogen ændring siden de blev overtaget, og der er fint
> nok. Men det kan være de skifter brevpapir til den næste regning ;)
>
>
> > Kan de levere hvad de lover og er supporten blevet iorden.
>
> Supporten har været iorden længe, både hvad angår kvaliteten og ventetiden.
> :)
Support er vel ikke bare at kunne tage telefonen og give et svar. Det er
vel også reelt at løse opgaven. Jeg har i december, januar og februar
brugt lang tid på dels at komme igennem til Tiscali og dels på at vente
på de leverede varen. Efterfølgende at løse de problemer det afsted kom:
død telefon, krydsning af telefonnumre og manglende internetforbindelse.

Jo, de fleste jeg talte med i supporten hos Tiscali var flinke, men der
manglede handling fra Tiscali's side.

Da Tiscali fik løst problemerne, har jeg efterfølgende haft er produkt
der har virket.

Mvh Ebbe

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408920
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste