Sammensmelt Outlook Express og eget progra~
Fra : Micki Dines Jensen

Dato : 29-05-01 19:11

Dav,

Jeg kan se at de har bombarderet Dines en del med at han var mig la' ham dog
være.

Nå mit problem var flg:

Jeg fandt et program på nettet - SignatureQuoter - hvor kildeteksten fulgte
med. Jeg har ændret lidt i programmet så det passer til mine behov men jeg
mangler stadig at finde ud af hvordan jeg sammensmelter programmet med
Outlook Express. Jeg er sikker på at nogle af jer kender PGP (Pretty Good
Privacy). PGP smider en ekstra menu ind i 'Ny post' boksen (den jeg sidder
og skriver i nu) og det vil jeg også kunne gøre. Altså den laver et link til
min exe-fil og når man klikker på menu tingen kører den min exe-fil.

Så når den funktion er lavet vil jeg gerne have at min exe-fil skal finde
dialog boksen og sætte noget ind nederst i tekst boksen. Hvordan gør jeg
det?

På forhånd tak!.

Micki Dines Jensen
Blablabla.
Prøv Runescape på http://www.runescape.com

Fra : Dines

Dato : 29-05-01 19:35

Micki Dines Jensen <goldensoft@mailme.dk> skrev i en
> Dav,
>
> Jeg kan se at de har bombarderet Dines en del med at han var mig la' ham
dog
> være.

I agree! (var det rigtigt bedsvaret RoceKiller?)

Fra : Niels

Dato : 29-05-01 21:30

Just as I expected, Dines came up with this:

>dog
>
>I agree! (var det rigtigt bedsvaret RoceKiller?)

Det kan jeg fortælle dig at det ikke var 100%, kun 50%. Du skal nemlig
også skære alt det væk som du ikke svarer på! I dette tilfælde var det
vel en 20 linier... de er skåret væk nu.

--
Niels aka. niLLer aka. G4S
<-------------------------<=\ CONTACT /=>---------->

Fra : Dines

Dato : 31-05-01 19:41

> Det kan jeg fortælle dig at det ikke var 100%, kun 50%. Du skal nemlig
> også skære alt det væk som du ikke svarer på! I dette tilfælde var det
> vel en 20 linier... de er skåret væk nu.

Sorry!

Rigtigt nu?

Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 22:20

> dog

Jeg kan overhovedet ikke følge hvor I vil hen med dette. Er dette en måde
hvorpå I kollektivt kan modsvare nogle små kommentarer, I i øvrigt selv har
været med til at fremprovokere ? "Vi tager lige og skriver en lille
moraliserende ting, og så krydrer vi indlægget med et spørgsmål". Hvis dette
er måden og grunden til at du (I) skriver her, vil jeg tillade mig at
betegne grunden som "grundløs" !

>(var det rigtigt bedsvaret RoceKiller?)

Om det var rigtigt "bedsvaret" må jo være op til RoceKiller. Jeg kan bare
tilslutte mig siden, der ønsker at denne gruppe skal forblive den seriøse
gruppe, hvor der selvfølgelig stadigvæk er plads til en smule tjant og
lempfældighed - lad være med at bringe >perseonlige opgør< op i denne gruppe
og glem alt om at I deler samme bogstavrækkefølge i dele af jeres navne...

--

- Thomas
~~~~~~~~

Fra : RoceKiller

Dato : 31-05-01 21:22

On Tue, 29 May 2001 20:35:19 +0200,
"Dines" <dinsoft@mailme.dk>
used 39 lines to tell us:

>Micki Dines Jensen <goldensoft@mailme.dk> skrev i en

>Jeg kan se at de har bombarderet Dines en del med at han var mig la' ham
>dog være.

>I agree! (var det rigtigt bedsvaret RoceKiller?)

Næsten, men ikke noget jeg normalt ville have kommenteret.

Hvis det skulle have været helt korrekt skulle du havde fjernet resten
af indlægget, da du ikke svarrede på det.

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}
"Intet viser tydeligere en mands karakter end det, han ler ad."

Fra : Thomas P

Dato : 31-05-01 21:49

> Næsten, men ikke noget jeg normalt ville have kommenteret.

Mon ikke denne smålige snak hører hjemme andetsteds ? Jeg kan foreslå
news:dk.snak.mudderkastning , som jeg i øvrigt abbonnerer flittigt på...
*not really*

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Jan

Dato : 01-06-01 00:09

In article <9f6al6$6h0$1@news.inet.tele.dk>, blomme@post.com says...
:> >Jeg kan se at de har bombarderet Dines en del med at han var mig la' ham
:> >dog være.
:>
:
:Mon ikke denne smålige snak hører hjemme andetsteds ? Jeg kan foreslå
:news:dk.snak.mudderkastning , som jeg i øvrigt abbonnerer flittigt på...
:*not really*
:
:--
: - Thomas
~~~~~~~
:... http://www.FlowCode.f2s.com - where code flows
:... mailto:blomme@post.com - where email goes
:

Jeg kan F....... ikke fatte at i bliver ved.
Lad dog for guds skyld denne gruppe blive seriøs igen,
og henkast jeres OT, ligegyldige og barnlige mudderkast
andetsteds.

Jeg ved ikke om i har lagt mærke til hvor få
seriøse tråde der efterhånden er herinde, det være
sig spørgsmål som svar. De seriøse undlader simpelthen
at benytte den. Jeg tror efterhånden kun der er
ALT OM DATA freaks tilbage ...

NEJ, undlad at kommentere denne tråd, og stop endegyldigt
jeres snak og lad seriøsiteten opblusse igen. Tænk over det!

Fra : RoceKiller

Dato : 02-06-01 13:29

On Fri, 1 Jun 2001 01:08:32 +0200,
Jan <well@where_do_you.think>
used 32 lines to tell us:

> [...]

>Lad dog for guds skyld denne gruppe blive seriøs igen,
>og henkast jeres OT, ligegyldige og barnlige mudderkast

Hvad er der småligt i at vejlede Dines i at lære netiketten, selvfølig
havde det været mere passende at sætte FUT til dk.admin.netikette eller
anden relevant gruppe. Men havd har det med mudderkast at gøre?

>NEJ, undlad at kommentere denne tråd, og stop endegyldigt
>jeres snak og lad seriøsiteten opblusse igen. Tænk over det!

Hvis jeg ser at folk igen og igen ikke overholder netiketten skriver jeg
en lille vejledning og FUT'er til d.a.netikette, hvad er det galt i det?

Greetings
RoceKiller