Manglede dll filer
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 29-05-01 19:27

Hej

Jeg har lavet et lille VB 6.0 program som kan downloads fra en hjemmeside.
Fra nogle computere går det meget fint, så på andre kommer prg. med en
meddelese om, at den mangler følgende dll-filer: (MSSTDFMT.DLL) +
(msvbvm60.dll)

Er der nogen der har nogen ide´om, hvordan jeg løser dette problem uden, at
skulle vedlægge disse filer til programmet. Disse filer er jo rimelige store
til download fra nettet.

Programmet kan ses/hente på siden : http://www.brygladen.dk/omregn.htm

Jeg håber nogen kan hjælpe mig

Klaus Egebjerg
Brygladen I/S
www.brygladen.dk
info@brygladen.dk

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 29-05-01 21:06

> [...]
at
> skulle vedlægge disse filer til programmet. Disse filer er jo rimelige

Så længe du bruger VB kommer du nok ikke udenom... Det er jo netop et af de
store problemer med VB... Jeg plejer at gøre det at jeg lægger både
programmet alene og en instalationsfil som indeholder disse runtime-filer på
min server... Så kan folk selv finde ud af om de har dem...

--
Mvh. / Regards Mikkel Christensen

Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 01-06-01 20:36

Er der andre programmer der er bedere at bruge til formålet. Kan ses på
http://www.brygladen.dk/omregn.htm

Klaus

Mikkel Ro Manzano Christensen <usenet@openzipper.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f0vea$1c9v$1@news.cybercity.dk...