/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Mira Internet.
Fra : BJ


Dato : 11-03-05 17:51

Hvordan kommer man i kontakt med Mira Internet udenfor deres lukketid..?

Jeg har sendt en fax til dem.

De har genereret et måske dyrt problem og jeg vil gerne have det ordnet uden
at skulle fakturere *dem* for omkostningerne.

--
Bjørn J.



 
 
Simon Haugaard Peder~ (11-03-2005)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 11-03-05 17:58

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in
news:4231cc9d$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> De har genereret et måske dyrt problem og jeg vil gerne have det
> ordnet uden at skulle fakturere *dem* for omkostningerne.

Hahaha - medmindre du har en SLA der siger at de vil kompensere dig for
nedetid, så kan du skyde en hvid pil efter den drøm.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

BJ (11-03-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 11-03-05 18:07


"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9616B6F035C20ifup@212.242.40.162...

KLIP

> Hahaha - medmindre du har en SLA der siger at de vil kompensere dig for
> nedetid, så kan du skyde en hvid pil efter den drøm.

Vi har en (forretnings-)aftale om at udføre et bestemt stykke arbejde på en
bestemt dato, på et bestemt klokkeslæt med afsendelse af diverse passwords
mv. til undertegnede umiddelbart derefter.

Jeg kan love dig for, de kommer til at betale, hvis ikke jeg enten modtager
informationerne eller modtager en opringning som afklarer udestående inden
mandag morgen kl: 08:00 (14.03.2005).

PS: skulle ikke undre mig og der er sendt mail til én af de bokse som nu er
nedlagt (trods det faktum, aftalen lyder på info til mig på enten mail eller
telefax).

--
Bjørn J.



Hauge (11-03-2005)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 11-03-05 18:30

Hejsa
BJ wrote:
> Vi har en (forretnings-)aftale om at udføre et bestemt stykke arbejde
> på en bestemt dato, på et bestemt klokkeslæt med afsendelse af
> diverse passwords mv. til undertegnede umiddelbart derefter.

Åbenbart ikke en ret god aftale..

> Jeg kan love dig for, de kommer til at betale, hvis ikke jeg enten
> modtager informationerne eller modtager en opringning som afklarer
> udestående inden mandag morgen kl: 08:00 (14.03.2005).

Jaja, lad os nu se, glæder mig til at høre nærmere, når de har betalt.

/Hauge



BJ (11-03-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 11-03-05 18:52


"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:4231d617$0$676$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> Jaja, lad os nu se, glæder mig til at høre nærmere, når de har betalt.

Jeg ville nu glæde mig mere over, de gjorde som vi har aftalt inden mandag
morgen kl. 08:00.

Det vil spare alle parter for en del.... af både det ene og andet (og måske
også opretholde medarbejders arbejde, for det er vist ikke første gang, kan
jeg fornemme på din undertone).

--
Bjørn J.



Martin Schultz (12-03-2005)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 12-03-05 10:16

BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev 2005-03-11:
>
> "Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns9616B6F035C20ifup@212.242.40.162...
>
> KLIP
>
>> Hahaha - medmindre du har en SLA der siger at de vil kompensere dig for
>> nedetid, så kan du skyde en hvid pil efter den drøm.
>
> Vi har en (forretnings-)aftale om at udføre et bestemt stykke arbejde på en
> bestemt dato, på et bestemt klokkeslæt med afsendelse af diverse passwords
> mv. til undertegnede umiddelbart derefter.
>
> Jeg kan love dig for, de kommer til at betale, hvis ikke jeg enten modtager
> informationerne eller modtager en opringning som afklarer udestående inden
> mandag morgen kl: 08:00 (14.03.2005).

Har du tjekket abb. betingelserne? Der fralægger de sig sansynligtvis
ethvert erstatnings ansvar...

--
Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
med mindre andet er angivet.

BJ (13-03-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 13-03-05 20:39


"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse
news:slrnd35cq3.4l2.news2005@paragon.adsltips.dk...

KLIP

> Har du tjekket abb. betingelserne? Der fralægger de sig sansynligtvis
> ethvert erstatnings ansvar...

For god ordens skyld vil jeg lige fortælle at klokken 20:15 d.d. har jeg
modtaget det manglende fra Mira Internet.

Nu skal ydelsen blot aktiveres.

Så tak til medarbejderen og alt er tilgivet (så snart jeg kan logge på for
test).

--
Bjørn J.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste