Fireup for Firefox
Fra : Fietsenmaker

Dato : 08-05-05 08:04

Er der nogen der har brugt dette program og få noget ud af det?
Skulle kunne sætte fart på Firefox, men det har jeg hørt før.
Reklame lover sommetider mere end bukserne kan holde.
Vil bare høre om det er noget at investere i.
Ha' det godt
Fietsenmaker

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-05-05 11:49

Den 08-05-05 09.04 skrev Fietsenmaker følgende:
> Er der nogen der har brugt dette program og få noget ud af det?

Havde du angivet en adresse, havde jeg måske afprøvet det.

> Skulle kunne sætte fart på Firefox, men det har jeg hørt før.

Gøre programmet hurtigere, eller gøre opstarten hurtigere?
Du kan få hurtigere opstart med Firefox Preloader:
https://sourceforge.net/projects/ffpreloader/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 08-05-05 15:02

Undskyld programmet hedder firetuneup adressen er http://www.neon-labs.com/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-05-05 17:10

Den 08-05-05 16.02 skrev Fietsenmaker følgende:

> programmet hedder firetuneup adressen er http://www.neon-labs.com/

Jeg har aldrig hørt om det før, men det kan afprøves gratis, så der kan
vel ikke ske alverden ved at prøve det.

Umiddelbart virker det som om, programmet blot er en mere brugervenlig
adgang til nogle af de avancerede indstillinger i Firefox. Jeg vil gætte
på, at hastighedsforøgelsen mere eller mindre svarer til de
indstillinger, du kan læse om her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html

Du kan finde en (engelsk) oversigt over mange flere avancerede
indstillinger her:
http://kb.mozillazine.org/About:config_entries

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Fietsenmaker

Dato : 09-05-05 09:42

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html
>
> Du kan finde en (engelsk) oversigt over mange flere avancerede

Nu har jeg prøvet programmet, og efter min fornemmelse er Firefox lige
så hurtig som den plejer at være d.v.s. jeg kan ikke fornemme nogen ændring.

Fra : John

Dato : 08-05-05 11:52

"Fietsenmaker" skrev i en meddelelse

> Skulle kunne sætte fart på Firefox, men det har jeg hørt før.
> Reklame lover sommetider mere end bukserne kan holde.

Jeps. Bruger ikke FF, men her er en gratis pep-up'er:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4534

Mvh John

Fra : John

Dato : 08-05-05 12:23

"Fietsenmaker" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har brugt dette program og få noget ud af det?
> Skulle kunne sætte fart på Firefox, men det har jeg hørt før.
> Reklame lover sommetider mere end bukserne kan holde.

Måske værd at kigge på (gratis):
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=22099

Mvh John