Hvilket avtive x object mangler jeg?
Fra : The Grif

Dato : 05-05-05 06:23

Hej jeg køre Win XP Pro og når jeg går ind på download.com ( CNET ) bliver
siden ikke vist korekt. Det har den gjort??Der er mange firkanter med et
kryds i ( gætter på at det er billeder )og normalt hvis der skal downloades
noget kommer der en lille barre som fortæller hvad den ønsker at
instalere.Jeg har prøvet at ændre mine sikkerheds instillinge til et lavere
niveu men uden held.
Nogen forslag til hvad det kan være......

Hilsen Lasse

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-05-05 07:19

Den 05-05-05 07.22 skrev The Grif følgende:
> Hej jeg køre Win XP Pro og når jeg går ind på download.com ( CNET ) bliver
> siden ikke vist korekt. Det har den gjort??Der er mange firkanter med et
> kryds i ( gætter på at det er billeder )

Mon ikke du har været ude for den gamle cache-fejl i Internet Explorer?
Hvis du har for mange midlertidige internet filer, køljes programmet i
det, og der opstår en række underlige fejl, blandt andet at billeder
ikke vises.

Tjek afsnittet Bedre indstillinger og ikke mindst afsnittet Ret fejl på
denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html

> og normalt hvis der skal downloades
> noget kommer der en lille barre som fortæller hvad den ønsker at
> instalere.Jeg har prøvet at ændre mine sikkerheds instillinge til et lavere
> niveu men uden held.

Jeg tør ikke sige, om det også løses ved ovenstående fejlretning, men
der plejer at være et link man kan klikke på, hvis downloaden ikke
startes automatisk.

Men det er generelt en dårlig ide at ændre sikkerhedsindstillingerne til
et lavere niveau. Du risikerer nemt at få installeret alt muligt skidt
på din computer (bag din ryg), hvis du kører med et lavt
sikkerhedsniveau. Seriøse sider kræver ikke, at du bruger et lavere
niveau end det som er standard.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil musik med det

Fra : The Grif

Dato : 05-05-05 18:48

> [...]
> at billeder ikke vises.
>
> Tjek afsnittet Bedre indstillinger og ikke mindst afsnittet Ret fejl

Hej Kim det er en god side du har, desværre hjalp ikke noget af det, det er
også kun nogle sider der er fejl på. Jeg har prøvet at slette alle temporary
internet files, men uden held. Har også prøvet at sætte alt til standart
settings og så gå frem efter opskriften på din side men intet hjælper. Den
side der er flest fejl på er www.download.com er der andre der har samme
symptomer som mig. HJÆLP det irritere mig helt vildt har overvejet at
geninstalere, men det tager lidt tid med SP1 og SP2 plus alle de programmer
der skal lægges ind. Nå men det kan være at det er den eneste udvej så må
jeg jo huske at tage et ghost af disken når det er oppe at køre igen. Håber
stadig på et gyldent svar.

Mvh Lasse

Fra : John

Dato : 05-05-05 19:15

"The Grif" skrev i en meddelelse

> Hej Kim det er en god side du har, desværre hjalp ikke noget af det,

Er fejlen opstået efter installation af ny software? Prøv evt
system-gendannelse til et tidspunkt, hvor computeren var ok. Scan for spy og
virus.

Visningsproblemer kan nogle gange skyldes fejl i noget af følgende:

Java, javascript test, hvor du skal kunne se to ure, ellers benyt sidens
hjælpe-links:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Macromedia FlashPlayer og ShockwavePlayer:
http://www.macromedia.com/downloads/

Mvh John

Fra : The Grif

Dato : 05-05-05 19:38

> [...]
> sidens hjælpe-links:
> http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html
>
> Macromedia FlashPlayer og ShockwavePlayer:

Hej John jeg kan se de to ure og har installeret flash player.Det er ikke
kommet efter jeg har installeret nyt software, jeg ved bare ikke hvad det er
der skal være der hvor der er røde firkanter på denne side www.download.com
om det er billeder den ikke vil vise eller hvad. Kan du få vist siden
korrekt?

Mvh Lasse

Fra : The Grif

Dato : 05-05-05 20:10

"The Grif" <NOMAIL@NOMAIL.CCCP> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kommet efter jeg har installeret nyt software, jeg ved bare ikke
> hvad det er der skal være der hvor der er røde firkanter på denne

Her er en af de fejl jeg får på en side hvis det siger nogen noget??

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in
/domains/www.elmopen.dk/www/2003/2005/includes/sql_layer.php on line 245

Mvh Lasse

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-05-05 21:41

Den 05-05-05 21.10 skrev The Grif følgende:

> Her er en af de fejl jeg får på en side hvis det siger nogen noget??

Hvilken side får du den fejl på - kopiér adressen fra adressefeltet.

Har du mulighed for at tage et skærmskud af en side med røde krydser? Du
kan så lægge skærmskuddet ud på nettet, eller du er velkommen til at
sende det til mig - mailadressen i dette indlæg fungerer.

Ellers giv os den nøjagtige adresse (altså ikke bare adressen til
forsiden), og prøv at beskrive, hvor på siden du får vist krydserne. Så
kan vi måske finde ud af, hvad det er, du ikke får vist.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : The Grif

Dato : 06-05-05 06:31

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Hej Kim jeg har lagt et skærmdump i dk.binaer under skærmdump
den anden side der ikke virker er Elmopen.dk men først efter jeg har logget
ind
den ligger der også men jeg ved ikke hvor meget du får ud af det.
Tak for interressen det er sku fedt at folk gider hjælpe.

Mvh Lasse

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-05-05 08:15

Den 06-05-05 07.31 skrev The Grif følgende:

> Hej Kim jeg har lagt et skærmdump i dk.binaer under skærmdump
> den anden side der ikke virker er Elmopen.dk men først efter jeg har logget
> ind

Fejlen på Elmopen ligger ikke hos dig, men på serveren. Du kan evt.
sende en mail til webmasteren og fortælle om fejlen. I så fald skal du
fortælle ham helt nøjagtig, hvad du klikkede på, lige inden fejlen opstod.

Med hensyn til download.com, så får du vist enkelte billeder, men ikke
andre. Dem du får vist ligger på download.com, mens dem du ikke får vist
ligger på i.i.com.com.

Jeg kan se, du bruger Norton Antivirus, så jeg kan forestille mig, at
fejlen kan ligge to steder. Enten har du opsat IE til ikke at vise
billeder, der ligger på fremmede servere, hvis ellers IE kan opsættes
til det. Eller nok mere sandsynligt, det er Norton, der bremser
billederne, måske som led i en antireklame-funktion.

Prøv først at slå Norton fra, inden du besøger download.com. Vises
billederne, så må du på jagt i programmets indstillinger. Kan du ikke
umiddelbart finde indstillingen, kan du muligvis få hjælp i virusgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange